4 slide-uri de la GPeC pe care nu trebuie să le uiți în 2015

de | 19/12/2014 | 0 comentarii

Reading Time: 2 minutes

2014 e aproape gata și începem acuși un nou an, cu strategii mai bune și obiective mai mărețe. Cu puțin timp în urmă, am participat la GPeC Summit unde cei peste 30 de speakeri au venit cu tot felul de informații utile celor care lucrează în eCommerce.

Iată 4 slide-uri pe care nu ar trebui să le uiți în noul an! Prezentările integrale de la GPeC Summit din noiembrie 2014 au fost trimise participanților la eveniment și doar unul dintre cei de mai jos a ales să-și facă prezentarea publică.

1. John Ekman, Chief Conversionista

What did E-tailers learn from retailers (GPEC 2014)_John_Ekman

Probabil mulți nu ținem cont de prima regulă a conversiilor: aceasta va avea loc atunci când obiectivul tău se va întâlni cu cel al clienților. Prin persuasiunea și prin implementarea noțiunilor de „usability” vei ușura acest proces.

2. Bartek Niwiński, CEE Regional Specialist SAP Customer Engagement & Commerce

GPEC_2014_Romania_Bartek_Niwiński

Tindem să colectăm doar date explicite (partea dreaptă), dar nu ținem cont și de cele implicite (partea stângă a graficului). Livrezi o experiență superioară atunci când ții cont de informațiile intime ale clientului.

3. Iulian Pădurariu, Managing Partner & Founder The Marks

27nov-gpec-2014-conversion-gate-iulian-padurariu

(…) Nu faci nimic să captezi GRATIS această resursă nelimitată numită “network effect”. Nu faci nimic să maximizezi ceea ce cumpărătorii din online ar aprecia cel mai mult legat de site-ul tău, dacă ar fi să ne luăm după un studiu GfK publicat pe un site de specialitate: 40% dintre ei vor programe de loialitate mai bune, 33% consideră o barieră importantă lipsa review-urilor online, iar 28% vor să vadă mai multe review-uri online.

Prezentarea completă poate fi găsită pe blogul lui Iulian.

4. Bogdan Axinia, Vice President Platforms & Marketing, eMAG

eMAG_GPeC_2014-page-010Numărul comenzilor finalizate de pe dispozitivele mobile este din ce în ce mai mare.

Cifre despre comerțul electronic românesc de la GPeC Summit 2014 găsiți aici, iar o sinteza a ideilor din prezentări este aici. De asemenea, a fost anunțat și primul nume mare de la GPeC-ul din 11-12-13 mai 2015: Neil Patel (Co-Founder CrazyEgg, HelloBar and KISSmetrics). Mai multe detalii vor fi pe www.gpec.ro sau pe pagina noastră de evenimente.


  Ai ceva de adăugat la acest articol?
Trimite un email pe adresa lucian (at) trusted.ro.


Nu uita să te abonezi la newsletter-ul TRUSTED.ro trimis o dată pe săptămână, în fiecare joi!

0 Comentarii

Înaintează un Comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Feedback.Trusted.ro

Partenerii noștri








Newsman
Mobilpay
Avocatnet.ro
InboxTarget

Urmărește-ne