Misiunea

TRUSTED.ro

Clienți online.  E-commerce.  Încredere.

Misiunea TRUSTED.ro este de a ajuta magazinele online să se dezvolte, să respecte legislația actuală și să pună în aplicare bunele practici ale comerțului electronic.

Povestea noastră a început de la o nevoie practică întâlnită în cadrul Galelor GPeC: majoritatea magazinelor online nu înțelegeau legislația comerțului electronic, cum trebuie interpretată și implementată.

Astfel, în 2010, am schematizat principalele obligații legislative și bune practici în 28 de criterii pe care le considerăm esențiale de îndeplinit de către un magazin online. Ajutăm magazinele online să îndeplinească aceste criterii, iar apoi, an de an, le verificăm printr-un proces de audit.

Afișarea Mărcii de Încredere TRUSTED.ro pe un site înseamnă că magazinul online a îndeplinit criteriile la momentul auditului. În timp, am ajuns la 34 de criterii privind obligațiile legislative și am adăugat un serviciu crucial pentru dezvoltarea magazinelor online și creșterea încrederii cumpărătorilor în comerțul electronic – sistemul de feedback „Opinii de Încredere”.

Conform unui studiu făcut cu Eureka Insights în 2018, 80% dintre respondenți asociază marca TRUSTED.ro cu încrederea, iar 33% o recunosc când o văd afișată pe un magazin online.

Prin TRUSTED.ro ne dorim să stimulăm piața națională de e-commerce, să educam consumatorii în privința drepturilor lor online și să sprijinim magazinele online să se dezvolte.