Blog-ul
TRUSTED.ro
Clienți online. E-commerce. Încredere.
Recenziile neverificate pot duce la amenzi semnificative
Un proiect de lege ce ne-a atras atenția și despre care dorim să vă prezentăm câteva detalii importante, este acesta prin care ANPC propune anumite măsuri menite să protejeze consumatorii din piața digitală. Practic, acest proiect de lege transpune ȋn legislaţia...
5 metode cum să-ți promovezi magazinul online folosind opiniile clienților – guest post Călin Biriș
Guest Article by Călin Biriș Conform studiilor știm deja că opiniile clienților joacă un rol foarte important în procesul de vânzare al produselor din magazinele online. Însă este suficient doar să colectezi opiniile clienților? Ce poți face extra cu acestea pentru...
73% din cumpărătorii online caută recenzii despre magazinul tău
Știm cu toții că cea mai bună reclamă o fac clienții mulțumiți! Dar oare știm care sunt cei mai buni clienți? Noi am spune ca în această categorie intră clienții sinceri, cei care îți scriu sau te sună dacă ceva nu-i bine în relația cu ei, dar desigur și ca să te...
Cine plătește transportul pentru returul unui produs defect? Consumatorul sau magazinul?
Întrebarea pare a fi simplă, dar răspunsul este puțin mai complicat pentru că depinde de temeiul legal al trimiterii înapoi a produsului. Există practic două variante posibile, dar în ambele cazuri vorbim de legislația aplicabilă consumatorului (deci persoanei...
Black Friday 2020: AUDIT GRATUIT oferit de TRUSTED.ro, primul pas spre a câștiga încrederea clienților tăi online
TRUSTED.ro, programul național de certificare a magazinelor online din România, oferă AUDIT GRATUIT magazinelor online ce se înscriu în perioada 13-15 noiembrie 2020 pe www.trusted.ro, audit menit să analizeze dacă magazinul online oferă încredere clienților și cum...
Cum crești vânzările ? Cu EMOȚIE sau RAȚIUNE ?
Școala de Vară GPeC 2020 a fost o sursă de inspirație pentru mulți antreprenori ce activează în e-commerce sau își doresc să înceapă un business în acest domeniu atât de dinamic și interactiv. Nouă ne-a atras atenția cursul susținut de Valentin Radu de la Omniconvert,...

Feedback-urile false vor putea fi sancționate cu până la 4% din cifra de afaceri
După cum vă spuneam și în mai 2020, într-o analiză a datelor din Sistemul Opinii de Încredere, feedback-ul consumatorului s-a triplat față de aceeași perioadă din 2019. Acest lucru nu poate decât să ne bucure din mai multe motive: Credem cu tărie într-un instrument...

La ce să să fiți atenți dacă trimiteți periodic un newsletter
Aproape orice magazin online are un newsletter, deci are rost sa ne uităm la câțiva pași de conformare cu celebrul GDPR - Regulamentul UE 679/2016, care se aplică pentru prelucrarea de date cu caracter personale. Luăm acest exemplu și pentru că cele mai dese probleme...

Lista produselor care nu pot fi returnate din motive de igienă
Excepțiile sunt reglementate tot în OUG 34/2014. Rezumat: Unele produsele desigilate pot fi returnate; Nu există nicio listă exhaustivă! Dar știm că o saltea desigilată poate fi returnată; Desigilarea duce la pierderea garanției de igienă, dar nu la pierderea...

6 pași prin care te asiguri ca politica de retur nu îți creează probleme nedorite
Una din problemele constante și recurente pe care magazinele online ni le expun (sau care apar în discuțiile legate de acordarea mărcii TRUSTED.RO) este legată de politica de retur și cum o creionați astfel încât să nu vă creeze probleme deosebite. V-am recomanda însă...