Testul GDPR pentru magazinele online

Crezi că știi „cu se mănâncă” GDPR-ul pentru magazinul tău online? Am pregătit mai jos 10 întrebări la care te invităm să răspunzi.

Pe blog-ul TRUSTED și în unele surse externe găsești câteva elemente ajutătoare:

Așadar, dacă ai un magazin online, fă-ți testul de mai jos! Fiecare întrebare are un singur răspuns corect.

SUCCES!


1. Care sunt drepturile utilizatorilor?
 
 
 
2. Înainte de 25 mai 2018, ai colectat prin site adrese de e-mail ale utilizatorilor, prin double opt-in și le-ai folosit doar pentru a le trimite un newsletter lunar. După 25 mai 2018, este necesar să le ceri utilizatorilor din nou acordul?
 
 
 
3. Ce trebuie să conțină politica de confidențialitate de pe site-ul magazinului online?
 
 
 
4. Ai două magazine online, administrate de aceeași firmă. Datele colectate printr-unul dintre site-uri pot fi folosite și pe site-ul celălalt?
 
 
 
5. Trebuie să ai un registru al evidențelor în care să înregistrezi activitățile de prelucrare a datelor personale?
 
 
 
6. Cine ar trebui să aibă acces la datele personale colectate, în firma ta?
 
 
 
7. Trebuie să informezi clienții despre prelucrarea datelor personale pe care le introduc la check-out (datele de facturare și livrare)?
 
 
 
8. Ai o firmă cu aprox. 20 de angajați, cca. 300 de abonați la site și aprox. 15 comenzi pe zi. Este obligatoriu să ai un responsabil cu protecția datelor (RPD)?
 
 
 
9. Care dintre următoarele informații nu reprezintă dată cu caracter personal, în mod individual?
 
 
 
10. Datele personale ale angajaților magazinului tău online sunt considerate date cu caracter personal colectate de firma ta?