Articole exclusive

TRUSTED.ro

Informații pentru membrii TRUSTED.ro

Aceasta secțiune este dedicată membrilor TRUSTED.ro. 

Vei putea citi articolele din această secțiune doar dacă ai parola alocată membrilor TRUSTED.ro. Dacă vrei și tu să citești articole exclusive cu informații legale din domeniul comerțului electronic poți deveni membru.

Dacă esti membru TRUSTED.ro și nu ai primit parola, dă-ne un mesaj pe contact at trusted dot ro și ți-o vom trimite.

Sunt magazinele online obligate să afișeze adaosul comercial pe site?

Cu toții știm practica magazinelor fizice să afiseze în locație adaosul comercial, dar magazinele online sunt obligate și ele să afiseze adaosul practicat?

Retur cu produs deteriorat – ce poate face un magazin online?

Foarte des magazinele online se lovesc de această situație: clienții returnează un produs, în termenul legal de 14 zile, dar acesta este deteriorat. Ce e de făcut în această situație?

Cât timp păstrezi baza de date cu comenzile primite în site?

Termenul de stocare prevăzut de GDPR trebuie stabilit de fiecare operator în parte, în funcție de scopul colectării, obligațiile legale, perioade contractuale sau necesitatea apărării unui drept în justiție.

De ce e important să scriem pe site în ce țări vindem online?

Unul din criteriile pentru acordarea mărcii TRUSTED.ro este menționarea pe site dacă magazinul vinde în străinătate sau nu.

Cum descurajezi retururile repetate

Ce ne facem cu clienții care “abuzează” de acest drept și care returnează în mod repetat? 

Lista produselor care nu pot fi returnate din motive de igienă

Excepțiile sunt reglementate în OUG 34/2014.

Control tematic si alte noutăți

În ultimul newsletterul exclusiv pentru magazinele online din mai 2020 am abordat subiecte precum controlul tematic al ANPC din această lună și cum comercianții online ar putea afișa prețuri diferite în funcție de cum au intrat consumatorii în site.

La ce să să fiți atenți dacă trimiteți periodic un newsletter

Pași de conformare cu celebrul GDPR  pentru orice magazin online care trimite un newsletter.

Despre Directiva PSD2 sau cum se vor revoluționa plățile online la anul

PSD2 (Payment Service Directive) este un act normativ european despre care s-a vorbit destul de mult în ultima vreme.

6 pași prin care te asiguri ca politica de retur nu îți creează probleme nedorite

Sfaturi pentru magazinele online  să-și creioneze o politică de retur astfel încât să nu aveți probleme deosebite.

Link platforma SOL

Ce este, cum și unde trebuie plasat link -ul spre platforma SOL?

Butonul Like de la Facebook creează probleme pe GDPR.

Atunci când pui un buton de “Like” de la Facebook cu script-ul pus la dispoziție de ei, acesta înregistrează automat o serie de date tehnice de la toți vizitatorii paginii voastre,

Citește ultimele articole de pe blogul  TRUSTED.ro. 
 Știri din comerțul electronic românesc și global.