Despre metodele moderne de a atrage atenția clienților, în cartea „The New Rules of Marketing & PR” de David Meerman Scott

de | 9/11/2018 | 0 comentarii

Reading Time: 2 minutes

Aceasta este a 6-a ediție a cărții lui David Meerman Scott. Prima ediție a apărut în 2010, cînd realitatea din online era cu mult diferită de cum este astăzi.

Scott a adnotat și modificat de fiecare dată conținutul, în așa fel încît să reflecte cele mai noi tehnici de marketizare și de creare de conținut.

Meritul cel mai important al cărții este că inventariază toate metodele care pot fi adoptate în prezent, dacă lucrezi în marketing și relații publice sau în social media.

Pe David Meerman Scott îl veți vedea la GPeC Summit – 12-13 noiembrie 2018. El va vorbi pe 13 noiembrie despre Real-Time Marketing Drives Real-Time eCommerce. Azi este ultima zi de înscrieri la Summit, deci haideți pe site-ul GPeC, ca să vă rezervați un loc!

Structura cărții este clară și face lectura ușoară. Fiecare capitol are zeci de sub-capitole organizate pe subiecte de detaliu. Din cînd în cînd, Scott reamintește cele mai importante idei. Este amuzant că uneori începe un capitol nou cu: “Dacă ați citit această carte de la început…”. Acesta e un volum care nu trebuie neapărat citit de la început, ci poate fi răsfoit ca o enciclopedie, în funcție de ceea ce te interesează în acel moment. Această caracteristică transformă “The New Rules of Marketing & PR” într-un punct de pornire excelent pentru micro-learning.

When responding to a negative comment in a social network, it is best to reply quickly, honestly, and in the same medium.

Avem pagini despre blog-uri, marketing, buyer persona, audio și video, viralitate în social media, Twitter și Instagram, Youtube și Facebook, presa online ș.a.m.d. Aruncați o privire peste cuprins și vă veți da seama că aveți în față un adevărat manual!

CITEȘTE RECENZIA CĂRȚII LA CYBERCULTURE.RO

0 Comentarii

Înaintează un Comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Feedback.Trusted.ro

Partenerii noștri








Newsman
Mobilpay
Avocatnet.ro
InboxTarget

Urmărește-ne