Aproape trei sferturi dintre românii reprezentați în eșantion vor avea bugete destinate ofertelor comerciale promovate cu reduceri. Potrivit studiului realizat de GPeC împreună cu Eureka Insights, 7 din 10 români din mediul urban și cu acces la internet așteaptă în mod deosebit campaniile de reduceri de Black Friday și Crăciun pentru a achiziționa produse în perioada următoare. Doar 3 din 10 respondenți s-au arătat neinteresați de campaniile de discount, făcând cumpărături în mod uzual în perioada anterioară Black Friday (septembrie – noiembrie 2018).
Topul intențiilor de achiziție este dominat de categoria IT&C:
- Laptopuri, telefoane și tablete: 1.472 lei
- TV / Audio-Video / Foto: 1.393 lei
- Electrocasnice: 986 lei
- PC, periferice și software: 628 lei
Vacanțele și călătoriile reprezintă cea de a doua categorie importantă pentru care românii sunt dispuși să cheltuiască aprox. 1.460 lei în perioada următoare.
Urmează produsele Auto & Moto, Home & Deco, articolele de vestimentație, cardurile cadou, jocurile electronice și produsele pentru Gaming și cosmeticele.
0 Comentarii