Ipsos & Medallia au realizat un studiu din care aflăm că jumătate din cei chestionați decid pentru un anume brand în funcție de experiența lor personală, iar 20% au spus că în funcție de părerile persoanelor apropiate.
Opiniile din online ale altor consumatori se găsesc în topul influențării deciziei de cumpărare, având un procent de 9%, se arată în studiul citat de MKOR.
Noile tehnologii contribuie la acest sistem de construire a brandului prin recomandări. Rețelele de socializare și site-urile de review-uri (de exemplu Tripadvisor) au schimbat modul în care brandurile și consumatorii interacționează. Prin aceste mijloace, reputația brandului este constant evaluată și astfel s-a diminuat din puterea pe care companiile o aveau asupra propriei imagini prin mijloacele tradiționale de comunicare și promovare.
> La Feedback.Trusted.ro, toate opiniile și notele sunt lăsate de clienți reali și verificați ai magazinelor online respective.
> Vrei să folosești sistemul “Opinii de Încredere”? Acesta este inclus în pachetul TRUSTED.ro pentru magazinele online atestate. Iată cum poți obține și tu Marca de Încredere pentru magazinul tău online.
În prezent, imaginea publică a unui brand este definită online prin intermediul review-urilor care reflectă experiențele a sute, chiar mii de consumatori. Mai mult de jumătate din consumatori spun că au lăsat o recenzie privind experiența pe care au avut-o interacționând cu un brand.
> Citește mai multe constatări în articolul de la MKOR.
> Consultă studiul realizat de Ipsos & Medallia.
0 Comentarii