Răspunsul simplu la cum să primești opinii pozitive de la clienți: Surpriza!

de | 5/07/2018 | 0 comentarii

Reading Time: 2 minutes

Ar putea suna ca un clișeu dintr-o carte de psihologie, dar este real: fiecare fragment din comunicarea cu clientul magazinului tău poate avea impact în emoționalitatea sa.

Dacă reușesti să-ți surprinzi clientul cu orice noutate ori gest mic, însă cu totul neașteptat, ai toate șansele să primești, la rândul tău, o supriză: nu doar un client care să revină, dar și un feedback plin de emoție.
Explicația nu este science-fiction, așa funcționează natura umană – căutăm adesea să repetăm comportamentele care aduc bucurie. Or, comunicatorii care știu să vadă în cel ce face achiziția nu doar un simplu cumpărător, ci și o persoană, fac diferența.

Dar un review pozitiv al unui client poate avea efect și asupra altora, cu atât mai mult cu cât acesta va exprima și o legătură emoțională creată printr-un gest simbolic, ”gest surpriză”, pe care l-ai făcut trimițându-i o scrisoare de mână, o invitație la un eveniment sau chiar o carte cu dedicație…

Câteva exemple din recentele opinii de pe Feedback.trusted.ro:

Super totul! Mulțumim pentru bonusul surpriză! :-)

Abrudan, Oradea – RATING: 10/10

Foarte fain! Am fost plăcut impresionată de produsele de pe site, de oamenii de la relații clienți, de scrisoarea de mulțumire din pachet și de bomboanele primite cadou! Super, super tari!

Crina, Bistrița – RATING: 10/10

Cărțile vin ambalate foarte bine. În pachetul meu am primit mai multe semne de carte cu editura și iconițe.

Alexandru, Satchinez – RATING: 10/10

Mi-a plăcut foarte mult site-ul; bine organizat. La fel a fost și procedura de procesare a comenzii și serviciul de livrare. M-a surprins plăcut scrisoarea din partea companiei, primită odată cu pachetul. Ceea ce nu mi-a plăcut, însă, a fost că produsul nu a fost ca și în poza de pe site, nu avea inscripția de pe bază. În ciuda acestui lucru, recomand MindBlower.ro

Raluca, Sibiu – RATING: 9/10

> Periodic, alegem unul sau mai multe comentarii care ne plac cel mai mult din sistemul Opinii de Încredere și îl/le adăugăm în rubrica Opinia Săptămânii.

59.956 de opinii de la clienți verificați au fost publicate pe Feedback.TRUSTED.ro, dintre care 1.524 în ultimele 30 de zile.

66 de magazine online au instalat sistemul de feedback dezvoltat de TRUSTED.ro și InboxTarget.

0 Comentarii

Înaintează un Comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Feedback.Trusted.ro

Partenerii noștri








Newsman
Mobilpay
Avocatnet.ro
InboxTarget

Urmărește-ne