Un client mulțumit sporește șansele unei noi experiențe de achiziție și de ce nu, ale fidelizării sale. De asemenea, se deschide oportunitatea de a împărtăși și recomanda experiența celor apropiați, un indicator cunoscut drept NPS (Net Promoter Score).
Printre opiniile clienților magazinului Republicabio.ro, întâlnim astfel de aprecieri:
Servicii impecabile, angajati foarte bine alesi, ca si client apreciez foarte mult atentia pe care RepublicaBio o acorda atat inainte de finalizarea comenzii, cat si dupa ce relatia client-furnizor s-a incheiat. Bravo voua! Daca si produsele se vor ridica la nivelul RepublicaBio, o sa fie perfect!
Clientul a oferit nota 10 (din 10)
Sunt foarte multumita de produse, extraordinară comunicarea dvs cu clienți! Felicitări și va multumim foarte mult!
Clientul a oferit nota 10 (din 10)
Magazinul ideal! Produse excelente, customer service impecabil, website complet si usor de navigat. Multumesc pentru tot!
Clientul a oferit nota 10 (din 10)
> Periodic, alegem unul sau mai multe comentarii care ne plac cel mai mult din sistemul Opinii de Încredere și îl/le adăugăm în rubrica Opinia Săptămânii.
> 57.401 de opinii de la clienți verificați au fost publicate pe Feedback.TRUSTED.ro, dintre care 1.686 în ultimele 30 de zile.
> 65 de magazine online au instalat sistemul de feedback dezvoltat de TRUSTED.ro și InboxTarget.
0 Comentarii