Clienții din UE nu cumpără transfrontalier pentru că nu sunt corect informați de magazinele online

de | 23/03/2018 | 0 comentarii

Reading Time: < 1 minute

Potrivit Comisiei Europene (CE), informațiile mai clare cu privire la prețurile serviciilor de livrare a coletelor ar trebui să contribuie la creșterea încrederii consumatorilor în cumpărăturile transfrontaliere. CE pregătește un pachet de măsuri în comerțul electronic, care să permită consumatorilor și companiilor să cumpere și să vândă online produse și servicii online mai ușor.

Aceste reguli vor impune furnizorilor de servicii de livrare a coletelor obligația de a preciza tarifele pentru o listă predefinită a serviciilor celor mai utilizate și Comisia va publica prețurile pe un site dedicat.

Potrivit Comisiei Europene, peste două treimi dintre consumatori au renunțat la achizițiile online, deoarece consideră că prețurile pentru livrarea transfrontalieră sunt prea mari. Prețurile de coletărie transfrontalieră sunt, în medie, de 3 până la 5 ori mai mari decât echivalentele lor interne, potrivit unui studiu din 2015.

Citiți detalii la Cross-Border Magazine

0 Comentarii

Înaintează un Comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Feedback.Trusted.ro

Partenerii noștri








Newsman
Mobilpay
Avocatnet.ro
InboxTarget

Urmărește-ne