În Competiția GPeC, atestarea TRUSTED.ro este primul pas. Magazinele înscrise în concursul de comerț electronic nu pot merge mai departe la jurizarea GPeC dacă nu primesc Marca de Încredere TRUSTED.ro. În afară de Marcă, magazinele online atestate vor primi sistemul de feedback Opinii de Încredere, monitorizarea zilnică a uptime-ului și securității site-ului, reduceri la parteneri și alte avantaje.
În plus, pe tot parcursul Competiției GPeC, magazinele online vor fi asistate din punct de vedere juridic pentru conformarea cu GDPR de către Bogdan Manolea, co-fondator Trusted.ro și expert în legile Internetului.
Competiția GPeC – cea mai bună resursă a magazinelor online pentru a vinde mai mult
Orice magazin online care își dorește să crească rata de conversie și să aibă un website bine optimizat din punct de vedere al User Experience, ar trebui să se înscrie în Competiția GPeC.
Peste 25 de experți în E-Commerce și Marketing Online – membri în Juriul Competiției GPeC 2018 – vor audita magazinele online înscrise ținând cont de peste 200 de criterii esențiale pentru un business online:
- Usability
- Design
- Customer Experience
- GDPR
- SEO
- Securitate
- Mobile
- Social Media
- Aspecte Juridice
- E-Mail Marketing
- Calitatea serviciilor magazinului
- Profesionalismul onorării comenzilor.
Fiecare magazin înscris în Competiția GPeC 2018 primește individual și confidențial raportul de audit rezultat în urma evaluării conținând punctajele și recomandările Juriului GPeC pentru cele 200+ criterii de audit. Astfel, magazinele vor obține o radiografie absolută a website-ului lor, știind exact care sunt problemele care trebuie remediate pentru a asigura o experiență de shopping plăcută clienților și pentru a crește rata de conversie / vânzările.
Conformare cu GDPR pentru magazinele online
În plus, magazinele online care aleg să se înscrie în Competiția GPeC vor primi toate resursele necesare, modele de bune practici și pașii care trebuie urmați pentru a fi în conformitate cu standardele GDPR, potrivit Regulamentului UE 679/2016 care intră în vigoare începând cu 25 Mai 2018. Pe tot parcursul Competiției GPeC, magazinele online vor fi asistate din punct de vedere juridic pentru conformarea cu GDPR de către Bogdan Manolea – Jurist și Co-Fondator Trusted.ro.
Beneficiile în servicii ale magazinelor depășesc pragul valoric de 3.000 EUR.
Taxa de înscriere în Competiția GPeC pornește de la 299 EUR + TVA și ajunge la 559 EUR + TVA pentru cel mai mare pachet care include și conformarea cu standardele GDPR, precum și 3 bilete de acces la evenimentele GPeC SUMMIT. Oferta este valabilă în perioada Early-Bird până pe 11 Mai 2018.
GPeC SUMMIT – Conferință, Expo, MasterClasses, Workshops și Networking cu peste 800 de participanți, în 29-30-31 Mai
Printre primii speakeri anunțați care vor urca pe scena GPeC SUMMIT se află
- Peep Laja (Founder & CEO ConversionXL) – Expertul nr. 1 la nivel internațional în Optimizarea Conversiilor, potrivit PPC Hero;
- Jeff Bullas – Nr. 1 Content Marketing Influencer la nivel global, potrivit Onalytica;
- Karl Gilis (Co-Founder AG Consult) – supranumit The Conversion Comedian pentru modul în care îmbină conținutul premium transmis cu analogii amuzante de viață;
- Aleyda Solis (Founder Orainti & International SEO Consultant) – inclusă în Topul Forbes „10 Digital Marketing Specialists to Follow”;
- Jim Sterne (Chairman Digital Analytics Association) – unul din Pionierii Marketing-ului Online încă din 1994, autor a nu mai puțin de 12 cărți, ultima lansată în 2017: “Artificial Intelligence for Marketing: Practical Applications”;
- Jeff Sauer (Founder Jeffalytics) – aflat în Top 25 al celor mai Influenți Experți PPC la nivel internațional, specialist recunoscut în Google Analytics și Google AdWords.
Două masterclass-uri de o zi întreagă, cu Karl Gilis și Jeff Sauer
În premieră, pe 31 Mai 2018, urcă pe scena GPeC SUMMIT doi speakeri internaționali de excepție – fiecare cu un MasterClass de 6 ore de conținut premium, exemple aplicate, exerciții interactive și Live Demos.
- Karl Gilis(Co-Founder AG Consult & The Conversion Comedian) va susține MasterClass-ul de User Experience & Conversion Optimization
- Jeff Sauer (Founder Jeffalytics) va susține MasterClass-ul de Google Analytics.
Sesiunile de MasterClass se desfășoară în paralel, iar locurile sunt limitate la 50. Prețul unui bilet la oricare din cele două MasterClass-uri este de doar 99 EUR + TVA, redus de la 149 EUR prin Oferta Very Early Bird, valabilă până pe 20 Aprilie.
De asemenea, cei care își doresc să participe la toate cele 3 zile de GPeC SUMMIT, inclusiv la unul din cele două MasterClass-uri, au parte de o ofertă de preț specială de doar 179 EUR/persoană dacă se înscriu până pe 20 Aprilie 2018.
Informații detaliate despre toate evenimentele GPeC 2018, precum și înscrierea la acestea se regăsesc pe website-ul www.GPeC.ro.
0 Comentarii