În Europa, 1 din 2 cumpărători online cumpără în mod regulat, se arată în studiul “E-shopper barometer 2017 – Global report Europe” realizat de compania DPD.
Cel mai bun mod de a crește frecvența vânzărilor este prin oferirea de încredere în magazinele online. Este important ca toți comercianții să lupte pentru a nu-și dezamăgi clienții, iar livrarea reprezintă aici un factor crucial. Clienților le place să aibă mai multe variante de livrare și uneori pot alege o livrare într-un termen mai lung, în schimbul unui preț mai mic al produsului. Însă 81% aleg să le fie livrate acasă pachetele, urmați de cei care doresc să ia comanda de la un magazin partener (17%) sau să-l primească la locul de muncă (12%).
Cât despre comerțul online mobil, smartphone-urile devin un instrument tot mai folosit, mai ales în rândul cumpărătorilor frecvenți și al celor tineri. De aceea, site-urile adaptate pentru mobil reprezintă cheia dezvoltării m-commerce-ului.
Deși se fac eforturi pentru dezvoltarea comerțului online transfrontalier, clienții încă sunt reticenți la cumpărarea de pe site-uri din alte țări. Doar 54% dintre cumpărătorii europeni au achiziționat ceva de pe un site străin. Clienții din categoria “millenials” sunt mai dispuși să încerce achiziții din alte țări – 61% dintre ei au făcut acest lucru.
Produsele cele mai dorite online sunt cele din categoria modă (46%), urmate îndeaproape de cărți (39%) și pantofi (38%).
0 Comentarii