Dincolo de strategii, optimizări și reconversii, sunt oamenii, cei care se ocupă de magazinul tău online ca și cum ar fi al fiecăruia dintre ei. Adaugă la asta un ambalaj care să surprindă, în locul tradiționalei și banalei cutii maro nepersonalizate și astfel ai găsit două ingrediente de succes pentru a mulțumi orice client.
Ileana din București a apreciat amabilitatea personalului de la magazinul online GiftForYou.ro, i-a oferit nota 10 și a scris:
„Personal serios si amabil. Comanda a fost livrata a doua zi. Am comandat doua pandantive din argint pentru bratara si sunt chiar mai frumoase decat in pozele de pe site. Recomand cu caldura.”
Patricia din București a fost surprinsă de faptul că produsele vin frumos ambalate. Și ea a acordat 10 puncte din 10 și a scris:
„Nu este prima oara cand comand de pe acest site si de fiecare data am fost super incantata de calitatea produselor si serviciilor. M-a impresionat si faptul ca vin ambalate foarte frumos. Foarte atenti la detalii. Recomand cu incredere!”
O altă poveste de succes legată de modul în care ambalajele pot face diferența este cea a magazinului Mindblower.ro. Site-ul a îmbunătățit și personalizat ambalajele sale în urma unei opinii lăsate de o clientă prin sistemul ➡️ #OpiniiDeÎncredere.
Înscris în sistemul de feedback Opinii de Încredere în ianuarie 2017, magazinul online GiftForYou.ro are o notă generală de 9,8 (din max. 10) de la 36 de clienți verificați.
Periodic alegem unul sau mai multe comentarii care ne plac cel mai mult din sistemul Opinii de Încredere și îl/le trecem în rubrica săptămânală Opinia Săptămânii.
➡️ Toate opiniile săptămânii pot fi găsite aici!
REPERE > Opinii de Încredere
? 35.127 de opinii de la clienți verificați au fost publicate pe ➡️ www.opiniideincredere.ro, dintre care 1.810 în ultimele 30 de zile.
?️ 66 de magazine online au instalat sistemul de feedback dezvoltat de TRUSTED.ro și InboxTarget.
0 Comentarii