Clienții tăi îți adresează mereu diverse întrebări despre comandă și despre produsele pe care le comercializezi. „Îmi va ajunge coletul până vineri?”, „Accesoriul acesta se potrivește cu produsul meu?” și altele de acest fel la care este posibil să nu ai un răspuns imediat.
Încearcă să-i ajuți și să le oferi toate informațiile necesare, dar să ai grijă să nu-i spui nu știu, precum în exemplele de mai jos.
După ce oferă nota 10, Titiana scrie următorul paragraf despre experiența cu magazinul online DPAP.ro: Apar produse care nu mai sânt in stoc,ar trebui să de specifice:stoc limitat,stoc epuizat iar persoana de contact să răspundă în cunoștință de cauză despre produsele comandate (ex.la mopul cumpărat nu exista rezervă iar la întrebarea mea daca de potrivește alt tip,nu am primit răspunsul,,nu știu”)In rest,produse de calitate și promptitudine ca timp de livrare.Zi frumoasă.
Stanciu din Buzău (un client de la Senia.ro, un alt magazin care are implementat sistemul Opinii De Încredere) a întâmpinat aceeași problema și a scris: „mai multa comunicare intre departamente, si cunostinte despre produsele vandute, deoarece am intrebat un detaliu tehnic si mi sa spus : nu stiu”.
Nu ai cum să mulțumești pe toată lumea, dar, dacă ai grijă de nevoile clienților, când se calculează nota medie cu siguranță va fi una de invidiat.
Înscris în sistemul de feedback Opinii de Încredere pe 21 iulie 2016, magazinul online Senia.ro are o notă generală de 9,6 din 10 de la 311 de clienți verificați.
În fiecare săptămână alegem unul sau mai multe comentarii, care ne plac cel mai mult din sistemul Opinii de Încredere dezvoltat de TRUSTED.ro și InboxTarget, și îl trecem în rubrica săptămânală Opinia Săptămânii.
➡️ Toate opiniile săptămânii pot fi găsite aici!
MILESTONES Opinii de Încredere
? 34,066 de opinii de la clienți verificați au fost publicate pe ➡️ www.opiniideincredere.ro, dintre care 1,710 în ultimele 30 de zile.
?️ 66 de magazine online au instalat sistemul de feedback dezvoltat de TRUSTED.ro
0 Comentarii