Ce înseamnă GDPR pentru magazinele online din România (și pentru orice companie autohtonă)

de | 19/06/2017 | 0 comentarii

Reading Time: < 1 minute

O dată cu aplicarea Regulamentului General privind protecția Datelor Personale (cunoscut ca GDPR) din 25 mai 2018, riscurile cu privire la încălcarea legislației privind protecția datelor personale cresc semnificativ, inclusiv cu amenzi de pînă la 4% din cifra de afaceri.

O prezentare făcută la webinar-ul Oracle din 9 mai 2017 încearcă să dea niște prime informații pe acest subiect:

În perioada următoare, vom continua cu articole și discuții mai detaliate referitoare la modul cum noul regulament ar trebui respectat de firmele de e-commerce.

Deși este bine că se va elimina întru totul partea birocratică (notificarea la ANSPDCP), firmele trebuie să înțeleagă faptul că va fi în responsabilitatea lor să arate că îndeplinesc cerințele Regulamentului, dar și că au la dispoziție unele proceduri prin care se respectă protecția datelor personale pe parcursul activității. Nu va exista o soluție perfectă pentru toată lumea, una prin care implementarea să se poată face bătând din palme, ci soluția va depinde în primul rând de ce date colectează firmele, dar și de modul în care se asigură că terții cu care colaborează (de la firmele de programare sau platformele de e-commerce, pînă la firmele de curierat) respectă aceste principii.

0 Comentarii

Înaintează un Comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Feedback.Trusted.ro

Partenerii noștri







Newsman
Mobilpay
Avocatnet.ro

Urmărește-ne