Opinia săptămânii, DPAP.ro: nota 10 chiar dacă au fost mici probleme cu adresa de livrare

de | 23/02/2017 | 0 comentarii

Reading Time: < 1 minute

Chiar dacă a fost o problemă cu adresa din cont, clientul celor de la DPAP a înțeles acest lucru și a oferit nota 10 magazinului.

Opinia săptămânii a fost oferită de un client care a dorit să rămână anonim

„S-a întâmplat ceva cu adresa de livrare: în cont apare corect, dar pe colet a ajuns eronată (în loc de «bvd. Tudor Vladimirescu, Cămin T8» era trecut «Strada Principală»), dar, din fericire, cei de la FAN Courier au reușit să mă identifice.”

pareri-dpap-ro-magazin-online-foto-opinii-de-incredere-trusted-ro

opinii-de-incredere-despre-dpap-ro-magazin-online-feedback-nota-generala-foto-trusted-ro

Informații actualizate pe 23 februarie 2017

Magazinului online DPAP.ro, înscris în sistemul Opinii de Încredere pe 22 iunie 2016, are nota 8.3 / 10 de la 547 de clienți verificați. Nota pentru calitatea livrării este 8.2 / 10, iar 85.56% dintre cei care au cumpărat online recomandă acest magazin.

 

Vezi toate opiniile clienților primite de magazinul DPAP.ro și notele actualizate!


În fiecare săptămână alegem comentariul care ne-a plăcut cel mai mult din sistemul Opinii de ÎncredereToate opiniile săptămânii pot fi găsite aici!

0 Comentarii

Înaintează un Comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Feedback.Trusted.ro

Partenerii noștri








Newsman
Mobilpay
Avocatnet.ro
InboxTarget

Urmărește-ne