Chiar dacă a fost o problemă cu adresa din cont, clientul celor de la DPAP a înțeles acest lucru și a oferit nota 10 magazinului.
Opinia săptămânii a fost oferită de un client care a dorit să rămână anonim
„S-a întâmplat ceva cu adresa de livrare: în cont apare corect, dar pe colet a ajuns eronată (în loc de «bvd. Tudor Vladimirescu, Cămin T8» era trecut «Strada Principală»), dar, din fericire, cei de la FAN Courier au reușit să mă identifice.”
Magazinului online DPAP.ro, înscris în sistemul Opinii de Încredere pe 22 iunie 2016, are nota 8.3 / 10 de la 547 de clienți verificați. Nota pentru calitatea livrării este 8.2 / 10, iar 85.56% dintre cei care au cumpărat online recomandă acest magazin.
→ Vezi toate opiniile clienților primite de magazinul DPAP.ro și notele actualizate!
În fiecare săptămână alegem comentariul care ne-a plăcut cel mai mult din sistemul Opinii de Încredere. Toate opiniile săptămânii pot fi găsite aici!
0 Comentarii