Dacă ai obiceiul să-ți faci cumpărăturile de pe Internet, cu siguranță îți dorești să știi cât mai multe despre magazinele online de la care cumperi, să afli părerile clienților reali și să știi ce drepturi ai atunci când cumperi un produs de la un magazin online din România.
Pentru tine a fost gândită Comunitatea Consumatorului Online din România. În prima etapă am realizat un newsletter special pentru consumator, la care te poți abona în această pagină sau în formularul de mai jos. Urmează și alte etape, dar vom reveni cu detalii la momentul potrivit.
Ce primești dacă de abonezi:
- lunar, un email cu informații utile;
- teste (quiz-uri) care te vor ajuta să-ți afli drepturile și obligațiile;
- articole serioase și amuzante, în funcție de vremuri;
- clipuri video cu și despre shopping-ul online;
- sfaturi de la asociațiile și organizațiile care luptă pentru dreptatea consumatorului, precum APC România sau ECC România.
Iată cum arată primele două email-uri trimise consumatorilor:
- 26 ianuarie 2017
Află acum cât de bine știi ce drepturi ai atunci când cumperi online - 20 decembrie 2016
Despre returnarea produselor cumpărate online și widget-ul Opinii de Încredere
Vrei să primești newsletter-ul?
Despre Feedback.Trusted.ro
Pe 15 martie 2016, TRUSTED.ro a lansat serviciul Opinii de Încredere în parteneriat cu InboxTarget. Până astăzi, 39 de magazine online au implementat acest serviciu, iar clienții reali ai acestora au oferit peste 25.000 păreri.
→ Iată cum funcționează sistemul Opinii de Încredere (INFOGRAFIC)
→ Vezi prezentarea VIDEO despre NPS (Net Promoter Score) și sistemul de feedback TRUSTED.ro, susținută de Bogdan Manolea, pe scena evenimentului GPeC Summit
0 Comentarii