Opinia săptămânii, German Electronics: cum faci dintr-o nota de 5 una de 9

de | 17/01/2017 | 2 comentarii

Reading Time: 2 minutes

Magazinul online German Electronics ne arată cât de mult contează să răspunzi repede atunci când clientul ridică o problemă. 

  • Ora 08:51 – Clientul nemulțumit lasă o opinie de nota 5
  • Ora 09:00 – Magazinul rezolvă problema și îi răspunde clientului
  • Ora 09:06 – Clientul revine și își schimbă nota din 5 în 9

Ora 08:51: Anonim – Constanța

Deși comanda a fost făcută acum câteva zile, nu am primit niciun email de confirmare și niciun răspuns din partea dumneavoastră, cu excepția acestui sondaj de opinie… Nu mă așteptam la livrare având în vedere vremea din țară, dar aparent și emailul de confirmare a comenzii a rămas înzăpezit pe undeva. :)
Nota: 5 din 10

Ora 09:00: Răspuns dat de magazin German Electronics 

Bună ziua! Emalul de confirmare a comenzii se trimite automat de către sistemul nostru. Vă rugăm să verificați și folderul spam, să nu fi intrat cumva acolo din greșeală. Mâine coletul va fi expediat către dvs prin FAN Courier.

Ora 09:06: Clientul revine și menționează că problema a fost rezolvată.

Nota: 9 din 10

Opinia săptămânii vine din Constanța

opinii-de-incredere-german-electronics-opinia-saptamanii-foto-trusted-ro-feedback


Avantajul unui sistem de feedback administrat de o terță parte este că magazinul online și clientul comunică onest și încearcă să rezolve problema, fără să existe suspiciuni. În cazul acesta, sfatul este simplu: verifică și folder-ul Spam, dacă ai făcut o comandă online!

opinii-de-incredere-despre-german-electronics-magazin-online-feedback-nota-generala-foto-trusted-roFelicitările noastre pentru German Electronics, magazin online înscris în sistemul Opinii de Încredere pe 12 mai 2016. Magazinul are în acest moment nota 8.8 din 10 de la 432 de clienți verificați, iar 92% dintre aceștia recomandă acest magazin ca fiind unul de încredere.

→ Vezi toate opiniile clienților primite de magazinul German Electronics și notele actualizate!


În fiecare săptămână alegem comentariul care ne-a plăcut cel mai mult din sistemul Opinii de ÎncredereToate opiniile săptămânii pot fi găsite aici!

 

2 Comentarii

  1. Simona-alesa.ro

    E de apreciat ca, dupa ce a sesizat greseala, clientul a revenit cu o nota mai buna. Sunt multi care prefera sa lase lucrurile asa cum au picat.

    Răspuns
    • Lucian Rotaru

      Asa este. Am observat si noi ca nu sunt multi clienti care revin la nota initiala. Pe de alta parte, unele sisteme nu permit clientilor sa-si modifice nota data.

      Răspuns

Înaintează un Comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Feedback.Trusted.ro

Partenerii noștri







Newsman
Mobilpay
Avocatnet.ro

Urmărește-ne