Cum a fost la GPeC summit: informații la prima mână și peste 800 de participanți

de | 15/05/2015 | 0 comentarii

Reading Time: 2 minutes

În zilele de 11-13 mai 2015, în București a avut loc GPeC summit, 3 zile de conferințe focalizate pe comerț online cu peste 800 de participanți și 30 de speakeri de renume printre care și Neil Patel, Craig Sullivan și Simo Ahava 

Evenimentul a fost structurat în felul următor: prima zi a fost dedicată conferințelor, iar în zilele de 12 și 13  mai au avut loc 13 workshop-uri. Pe parcursul celor 3 zile s-au publicat informații în timp real pe blogul GPeC și pe blogurile partenerilor, dar și pe social media cu hashtag-ul #GPeCsummit.

gpec-summit-mai-2015-trusted.ro

Câteva citate memorabile și informații cheie transmise la GPeC summit pe 11-12-13 mai:

  • E-Commerce este la fel ca dating-ul: cand nu cunosti bine persoana de langa tine, nu esti dispus sa ii acorzi incredere. Asa se intampla si in cazul magazinelor online – daca utilizatorii nu te cunosc, nu vor cumpara de la tine. (Neil Patel, Co-Founder CrazyEgg, HelloBar & KISSmetrics)
  • Nu-ți mai copia concurenții, pentru că e posibil ca nici ei să nu aibă habar ce fac. (Craig Sullivan, Optimizer of Everything)
  • 25% din tranzactiile din Romania sunt facute de pe device-uri mobile, procent care depaseste usor media tarilor din jur precum Polonia, Bulgaria sau Ungaria, dar este inca departe de piata din UK unde acesta se situeaza la 65%. (Matt Komorowski, PayPal)
  • Valoarea medie a unei tranzactii in IT&C este de 700 lei, 140 de lei in fashion, 200 de lei pentru produsele destinate copiilor si 220 de lei pentru produsele home & deco. (Dorin Boerescu, CEO 2Parale)
  • Trebuie folosite unelte specifice pentru mobil precum: click2call, camera – augmented reality (exemplu, aplicația IKEA Romania), localizarea și altele.  (Dan Vîrtopeanu, Breeze Mobile)
  • Nu trebuie să ai același text pentru reclamele de pe Google și pe Facebook. Pe Google, utilizatorul caută ceva și ajunge la reclama ta, dar pe Facebook utilizatorul intră și dă peste reclama ta. Mesajele trebuie să fie diferite pentru a avea impact. (Alexandru Negrea, Consultant Social Media)
  • Acum în România este cel mai bun moment pentru a face e-commerce. (Yousuf Khatib, Marketizator)

Mai multe informații despre GPeC summit găsiți în aceste articole: 25% din tranzactiile din Romania sunt facute de pe dispozitive mobile, iar miercurea si joia se cumpara cel mai mult online și Ce s-a văzut și ce s-a spus la GPeC Summit.

“GPeC Summit a atins deja un nou nivel: peste 850 de participanti (parte din ei din Bulgaria, Ungaria, Polonia, Austria si Germania), unii dintre cei mai buni speakeri internationali pentru prima oara in Romania, 3 zile de continut e-commerce premium. Le multumesc tuturor celor care ne-au fost alaturi la editia care marcheaza primii 10 ani de GPeC!”, spune Andrei Radu, CEO & Founder GPeC.


Tu cu ce informații utile ai plecat de la GPeC Summit? Dă-ne de veste la adresa de email lucian@trusted.ro, pe Facebook sau Twitter. Mulțumim!

Abonează-te acum la newsletter-ul TRUSTED.ro trimis o dată pe săptămână, pentru a primi articole despre comerțul electronic.

0 Comentarii

Înaintează un Comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Feedback.Trusted.ro

Partenerii noștri








Newsman
Mobilpay
Avocatnet.ro
InboxTarget

Urmărește-ne