Cu puțin timp în urmă, am citit pe grupul privat de Facebook Comerț Electronic cea mai amuzantă povestioară din spatele unui magazin online:
Operatorul nostru sună la o doamnă din Târgul Secuiesc care a comandat un produs din magazinul nostru.
Clienta: „Nem tudom, e adresa bună, o cunosc pe femeie, dar este o greșeală. Nu s-a făcut nicio comandă!” PAC! Inchide telefonul.
Operatorul nostru: „Ah… Cum să faci comandă și să nu recunoști?”Dupa alte 2 minute…
Operatorul nostru: „Alo! Da?”
Clienta: „Bună ziua! Vă rog, scuzați-mă, era soțul meu lângă mine și nu puteam vorbi. Se supară pe mine dacă află că am comandat. Aduceți jacheta repede în centru să o iau. Vin imediat! Vă rog, îmi cer scuze, se supără.”
Ghidușia se întâmpla la magazinul ChicDiva și era povestită de Delia Constantinescu, owner & founder al magazinului online. Mulți din cei care frecventează acel grup au sărit cu diverse povești asemănătoare, unele dintre acestea erau finalizate în statistici care dăunează unei afaceri online, retur/ refuz de 10-20% în unele cazuri.
Cineva a recomandat site-ul Clientsfromhell.net și a spus că ar citi cu mare drag astfel de întâmplări amuzante din comerțul electronic românesc. Suntem de acord cu el, dar, până va realiza cineva acest site, așteptăm poveștile tale pe adresa lucian(@)TRUSTED.ro, pe pagina noastră de Facebook sau pe Twitter.
Nu uitați să vă abonați la newsletter-ul TRUSTED.ro trimis o dată pe săptămână, în fiecare joi!
Foto: © Iuliia Timchenko | Dreamstime.com
0 Comentarii