Floria.ro, magazin atestat TRUSTED.ro, a anunțat că își va extinde afacerea în urma unor investiții de peste 200.000 de euro, până la finalul anului 2015.
Din toamna acestui an compania va intra pe piața de organizare de evenimente și va forma divizia „Floria La Evenimente” special pentru zona B2B. Echipa din spatele acestui proiect va încheia contracte și parteneriate cu companii care organizează evenimente pentru companii, dar și evenimente personale, precum nunți, botezuri sau aniversări.
„In aceasta prima etapa de extindere a businessului Floria ne propunem sa devenim foarte prezenti in zona B2B, pastrand in acelasi timp pozitia de lider pe piata vanzarilor online de flori. Tot acest proces a fost pregatit in ultimele luni”, a declarat Marina Matei, eCommerce Manager in cadrul Floria.
În plus, Floria.ro a început un proces de rebranding si repoziționare, compania fiind de acum pentru „gentlemanul de fiecare zi”, fapt ilustrat și prin noul logo care e însoțit de un joben.
Compania livrează flori în peste 80 de orașe din țară și oferă transport gratuit în 2 ore de la efectuarea comenzii cu ajutorul celor peste 140 de parteneri. Piața de flori din România în anul 2013 a fost estimată la 100 de milioane euro, potrivit Floria.ro.
0 Comentarii