Unde locuiești influențează modul în care cumperi online

de | 19/09/2014 | 0 comentarii

Reading Time: 2 minutes

Internetul a schimbat obiceiurile de consum și a micșorat distanța între clienți și companii, utilizatorii având posibilitatea de a afla ușor orice informație despre un produs și de a-l achiziționa de la magazine aflate la mii de kilometri distanță. În spatele acestei conectivități, potrivit lui David R. Bell, un cercetător din Statele Unite ale Americii specializat în marketing digital și comerț electronic, zona în care locuim are o mare influența asupra modului în care cumpărăm online.

Această teorie a lui a fost dezvoltată în cartea „Location Is (Still) Everything”  publicată în iulie 2014.

modul in care cumperi online

Captură de pe amazon.com

„Înainte conta unde era poziționat un anumit magazin în viața reala, dar acum contează unde locuiesc clienții și ce opțiuni au aceștia în acea zona. De exemplu, dacă locuiești în Manhattan sau într-o zonă centrală, sunt toate șansele să ai la 5 minute de tine un magazin cu alimente deschis non-stop sau până mai târziu. În schimb cei care stau în suburbii sau în localități mai mici nu au această variantă, unii chiar trebuie să meargă jumătate de oră pentru a ajunge la un supermarket. Astfel, sunt mai mari șansele ca cei din al doilea caz să comande online produse alimentare. Cu alte cuvinte, zona în care locuiești îți limitează variantele offline de cumpărare și din acest motiv cele din mediul online devin mult mai atractive”, a explicat Bell într-un interviu pentru publicația Washington Post.

Prin analogie, este susținută ideea că sunt mai mici șansele ca cineva din București să achiziționeze un anumit produs în comparație cu cineva care stă într-un oraș mic și care nu are atât de multe variante offline în a achiziționa acel produs sau altele asemănătoare. Nu luăm în calcul puterea de cumpărare și posibilitățile financiare.

Un alt lucru evidențiat în cartea „Location Is (Still) Everything” este că utilizatorii care cumpără de pe eBay sau alte servicii asemănătoare sunt înclinați să cumpere produse de la utilizatori care sunt mai aproape din punct de vedere geografic. De exemplu, sunt mai multe șanse ca cineva din România să cumpere de la un utilizator din Europa decât de la unul din Asia.

Ai ceva de adăugat la acest articol? Trimite un email pe adresa lucian at trusted punct ro.

0 Comentarii

Înaintează un Comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Feedback.Trusted.ro

Partenerii noștri








Newsman
Mobilpay
Avocatnet.ro
InboxTarget

Urmărește-ne