Magazinele vor putea face vânzări pe Facebook și Twitter (UPDATE)

de | 26/08/2014 | 0 comentarii

Reading Time: 2 minutes

UPDATE: Printr-o postare pe blog publicată pe 8 septembrie 2014, Twitter anunță primele parteneriate cu companii, artiști și asociații nonprofit din Statele Unite ale Americii. În plus, au făcut public și primul spot video în care se explică cum va funcționa acest sistem de plată.

Facebook și Twitter au început să testeze butonul de „Cumpără” acum mai bine de o lună și doresc să intre cât mai repede pe piața de comerț electronic. Presa internațională scrie că Twitter va lansa acest serviciu în parteneriat cu Stripe.com, o campanie care ajută magazinele online să simplifice procesul de cumpărare prin implementarea unui sistem de tipul „cumpără cu un singur click”.

Cele două companii doresc să devină piețe online în care magazinele vor avea posibilitatea de a vinde produse, nu doar de a le prezenta. Utilizatorii vor putea introduce informațiile necesare pentru comandă și vor putea să achiziționeze un produs mult mai repede, fără a fi nevoiți să-și facă conturi la diferite magazine online. Comercianții vor plăti un comision pentru fiecare tranzacție înregistrată pe aceste platforme și, deși nu au fost eliberate date oficiale, se preconizează că va fi undeva sub 3% din valoarea comenzii.

Cum va arăta butonul „Buy” pe Facebook, captură techcrunch.com

Cum va arăta butonul „Buy” pe Facebook, captură techcrunch.com

Magazinele online din România deja folosesc aceste platforme de socializare pentru a-și promova ofertele și produsele. Aceste schimbări ar trebui să ofere noi posibilități de dezvoltare și să ajute în creșterea vânzărilor. Din punctul de vedere al utilizatorilor, aceștia nu vor mai fi nevoiți să părăsească aceste site-uri pentru a finaliza o comandă.

Succesul acestei mișcări depinde în mare măsură de atitudinea utilizatorului care e posibil să nu fie pregătit să ia o decizie grăbită în funcție de ce-i apare pe newsfeed și nici să ofere informațiile bancare acestor rețele sociale. Chiar dacă utilizatorii petrec mult timp pe Facebook și Twitter pentru a urmări postările prietenilor sau ultimele știri, acest lucru nu înseamnă că ei sunt dispuși să-și facă cumpărăturile pe aceste site-uri.

0 Comentarii

Înaintează un Comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Feedback.Trusted.ro

Partenerii noștri








Newsman
Mobilpay
Avocatnet.ro
InboxTarget

Urmărește-ne