Incepand cu 7 iunie 2014, daca vreti sa faceti o reclamatie sau o sesizare la ANPC va trebui sa sunati la un nou numar de telefon: 021.9414. Spre deosebire de vechiul numar, noua linie telefonica pusa la dispozitia consumatorilor va fi cu apelare gratuita.
Pana la data de 7 iunie, consumatorii pot face sesizari la vechiul numar 021.9551, apelul catre acest numar fiind taxat la tarif normal.
Noile modificari au fost publicate in Monitorul Oficial, Partea I, nr. 338 din 8 mai 2014 in Ordinul ANPC nr. 163/2014. De asemenea, in actul normativ se mentioneaza ca operatorii economici sunt obligati sa afiseze Telefonul Consumatorului – 021.9414, adresa si numerele de telefon/fax si adresele de e-mail ale comisariatelor regionale pentru protectia consumatorilor si comisariatelor judetene pentru protectia consumatorilor, in a caror raza teritoriala se afla operatorul economic, precum si adresa site-ului Autoritatii Nationale pentru Protectia Consumatorilor: www.anpc.gov.ro.
Afisarea acestor informatii trebuie sa se faca la loc vizibil, langa casa de marcat ori langa orarul de functionare.
Informatiile vor fi afisate conform urmatorului model publicat in Monitorul Oficial:
Sursa: Avocatnet.ro
0 Comentarii