Workshop „Protecția consumatorilor față în față cu magazinele online”

de | 22/05/2013 | 1 comentariu

Reading Time: < 1 minute

Cele mai multe intrebari din zona juridica a comertului online sunt legate de legislatia din domeniul protectiei consumatorilor.

Am avut in mai multe randuri la Gpec si Trusted.ro discutii pe seama interpretarii lor, insa este pentru prima data cind aducem la aceeasi masa 3 reprezentanti din partea organizatiilor de protectie a consumatorilor pentru a sta fata in fata cu magazinele online pe problemele lor specifice intr-o dezbatere moderata de Bogdan Manolea, la Conferintele Nationale de Ecommerce din cadrul Gpec 2013:

  • dl. Mihail Meiu, Director – Directia Armonizare Europeana, Strategii, Asociatii si Juridic, Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorilor (ANPC)
  • av. Mihaela Cocan, Asociatia pentru Protectia Consumatorilor (APC Romania)
  • Romulus Moise, European Consumer Center (ECC) Romania

Dezbaterea va fi legata evident de intrebarile concrete ale magazinelor din sala, din care probabil nu vor lipsi cele de genul:

  • Ce se intampla daca un consumator comanda un produs cu un pret evident gresit din magazinul meu?
  • Trebuie sa accept la returnarea produselor in 10 zile un produs folosit?
  • Pot sa cer returnarea produselor in acelasi ambalaj? Cu etichetele intacte? Fara zgarieturi? Cu acelasi transportator?
  • Am reguli suplimentare daca vind online in strainatate?
  • Pot sa vind online persoanelor sub 18 ani?
  • Poate un magazin sa ceara o comanda minima?

Mai aveti si altele?

Sau cel mai bine participati live pe 28 mai 2013, de la ora 9 00 pentru a putea interactiona direct cu invitatii de la workshop.

Inscrierile la intregul eveniment – cu conferinta de pe 27 mai, workshop-urile de pe 28 mai sau E-commerce Zone se fac pe site-ul Gpec 2013. Profitati de oferta de inscriere cu reducere!

1 Comentariu

  1. geo

    De ce persoana fizica poate returna produsul comandat online, iar pers juridica nu ??
    Mi se pare o discriminare crasa.
    In acest caz suntem obligati atunci cand avem dubii in ceea ce priveste produsul, sa il comandam ca pers.fizica, daca este OK il returnam, dupa care.. il comandam ca pers. juridica, pierzand astfe c/val unui transport sii…o gramada de timp si intarzaieri in aprovizionare.
    Oribil

    Răspuns

Înaintează un Comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Feedback.Trusted.ro

Partenerii noștri







Newsman
Mobilpay
Avocatnet.ro

Urmărește-ne