Prima formă de magazin online pentru Fancycouture.ro a fost implementată în primăvara anului 2010, ca un upgrade al site-ului de prezentare Confectii.ro. La începutul lui 2012, platforma și design-ul au fost schimbate.
Traficul pe domeniul vechi începuse să crească frumos, apreciază Anca Untu (PR la Fancycouture.ro). Schimbările de design i-au costat în ceea ce privește traficul, deoarece erau nevoiți să o ia mereu de la capăt, iar acum rata de conversie este foarte mică.
Ca și pentru alte magazine online, pagina de Facebook este importantă în relația cu cumpărătorii.
Acolo prezentăm lucrurile mai relaxat, prin imagini de la atelier, colecții, colaje, propuneri de ținute. Putem evalua imediat și foarte clar ce anume are succes și ce nu, ce îi determină pe oameni să ne placă și să transmită mai departe anunțurile noastre, explică Anca Untu.
Login-ul prin contul de Facebook a fost implementat pentru a facilita înregistrarea clienților pe site. Unii utilizatori consideră că este supărător să-și facă un cont pentru fiecare site vizitat. Cei care au un cont pe Facebook pot comanda asemeni unui client înregistrat, fără a fi nevoiți să introducă datele personale la fiecare comandă.
O lume plină de rețele sociale
Fancycouture.ro este prezent și pe alte rețele sociale, însă nu pune pe ele la fel de mult accent cum pune pe Facebook. De exemplu, Twitter este considerat o platformă socială foarte interesantă, pe care nu au reușit să o valorifice momentan. Pentru Twitter se impune un flux mai mare de știri, noutăți și anunțuri captivante pentru public, iar la o casă de modă lucrurile se întâmplă mai încet (crearea unui model nou nu se poate face peste noapte).
Google Plus este, de asemenea, într-un con de umbră.
Am făcut contul pentru a fi prezenți pe cât mai multe platforme sociale și a ajunge la cât mai mulți posibili clienți. Nu i-am acordat foarte multă atenție.
În schimb, Youtube este foarte util și cei de la Fancycouture.ro au realizat acest lucru târziu. Sunt însă pregătite câteva materiale video, care vor fi publicate pe contul de Youtube al magazinului.
Pinterest este o platformă care îmi place foarte mult. Ne-am alăturat comunității recent și momentan testez ce anume place publicului. Și aici lucrurile sunt foarte evidente, însă este necesar să fii în alertă tot timpul, deoarece o postare dispare foarte repede dacă nu este împărtășită de ceilalți.
Blogul explică într-un fel ceea ce se întâmplă în spatele casei de modă. Aici clienții află unele lucruri care nu se văd în magazinul online. Pentru Fancycouture.ro, blogul este un panou de anunțuri, dar și acestea scrise într-un mod familiar.
Blogul ne ajută pentru că oferă oamenilor ceva mai mult decât fotografii ale produselor și o descriere. Aici încercăm să ne apropiem cât mai mult de posibilii noștri clienți și să compensăm lipsa unui magazin fizic, spune Anca Untu.
Una dintre cele mai frecvente întrebări din partea clienților este cum pot vedea hainele, cum le pot pipăi. Solicitările cele mai multe vin prin e-mail, iar pe locul doi se află telefonul.
Newsletter-ul are acum în jur de 600 de abonați. Cel mai bine vândute produse sunt rochiile, iar produsele noi intră în stoc cam o dată pe lună.
Magazinul de modă Fancycouture.ro este preocupat să fie cât mai real, cât mai fizic. Vor exista pe site mai multe informații și vor fi soluții pentru care oamenii să-i contacteze ușor și să le cunoască echipa.
GPeC le-a deschis ochii
Anca Untu admite că a învățat foarte multe lucruri utile din experiența de până acum cu GPeC și și-a dat seama că lucra pe întuneric.
Am înțeles că este extrem de important cum comunici cu clientul, atât direct cât și prin informațiile oferite pe site. Îmi place să fac lucrurile corect, adaugă ea.
Marca de încredere Trusted.ro îi aduce pe cei de la Fancycouture.ro cu un pas mai aproape de oameni.
Nu suntem o fantomă virtuală. Existăm, suntem o firmă serioasă, avem o adresă, date de identificare, date de contact și facem comerț electronic de încredere.
Cele mai importante standarde ale mărcii sunt, pentru Fancycouture.ro:
- afișarea tuturor datelor de contact
- respectarea drepturilor consumatorului prin politica de returnare
- protejarea datelor cu caracter personal
Dacă design-ul nou al site-ului o va permite, magazinul va afișa Marca de încredere chiar în pagina coșului de cumpărături.
Anca Untu a observat că Marca de încredere câștigă teren.
Am văzut-o pe mai multe magazine online și acest lucru mă bucură, deoarece demonstrează că proprietarii de magazine sunt preocupați de oferirea unor servicii serioase și de încredere.
——————————–
Acest profil face parte dintr-o serie de prezentări ale magazinelor atestate Trusted.ro. Citiți și celelalte profiluri.
0 Comentarii