Reţeaua de marketing afiliat 2Parale susţine TRUSTED, programul naţional de certificare a magazinelor online iniţiat de Gala Premiilor eCommerce (GPeC) împreună cu Legi-Internet.ro şi Asociaţia pentru Protecţia Consumatorilor din România.
TRUSTED.ro este un program permanent de certificare a magazinelor online care respectă legislaţia aplicabilă în domeniul comerţului electronic şi bunele practici rezultate în urma experienţei de peste 5 ani a Galei Premiilor eCommerce. Parteneriatul 2Parale-TRUSTED.ro intensifică demersurile comune de creştere a calităţii magazinelor online româneşti şi de dezvoltare a pieţei autohtone de comerţ electronic.
Prin acest parteneriat, magazinele certificate TRUSTED beneficiază de un discount de 50% la taxa de setup aferentă lansării unei campanii în 2Parale. În plus, magazinele partenere 2Parale se bucură de o reducere de 10% la înscrierea în ediţia din acest an a competiţiei GPeC. Ultima zi de înscriere este 15 mai.
“Este un proiect necesar pieţei de comerţ electronic din România şi îl susţinem cu toată încrederea. Consumatorii au început să aprecieze avantajele de a cumpăra online, iar ritmul de creştere al acestei industrii cu siguranţă se va accelera (conform estimărilor noastre, peste 1 milion de români vor cumpăra online în 2011).
Pentru o creştere sănătoasă, însă, este important să avem criterii de diferenţiere între cele peste 2.000 de magazine existente pe piaţa de internet de la noi, iar TRUSTED.ro poate aduce un plus de încredere necesar pentru creşterea şi mai rapidă a vânzărilor.
Nu în ultimul rând, criteriile TRUSTED.ro în sine pot constitui un reper de bune practici pentru comerţul online, la fel ca şi criteriile de jurizare de la GPeC”, a declarat Dorin Boerescu, CEO 2Parale.
„Gala Premiilor eCommerce a insemnat intotdeauna fapte. Promisiuni respectate fata de participanti si chestiuni concrete, palpabile, pe care timpul si actiunile de 6 ani le demonstreaza. Astazi ne respectam inca o promisiune: TRUSTED.ro face un pas inainte alaturi de 2Parale. Un plus pentru magazine, un plus pentru scopul de a creste increderea in comertul electronic. Si cel mai important, un plus pentru consumatorul obisnuit care va naviga si cumpara de pe site-uri care respecta legea si standardele comertului electronic in mod curat, responsabil” – Andrei Radu, organizatorul Galei Premiilor eCommerce.
Pentru a obţine certificarea TRUSTED, magazinele online trebuie să îndeplinească un set de standarde care vizează atât aspectele legale, cât şi bunele practici în comerţul electronic.
De pildă, magazinele trebuie să afişeze informaţii complete de contact, să respecte legislaţia privind drepturile de autor şi protecţia datelor cu caracter personal, precum şi să ofere informaţii detaliate despre procesul de cumparare şi modalităţile de plată acceptate. Criteriile de acordare a certificării sunt disponibile detaliat atât pe site-ul www.trusted.ro, cât şi pe site-ul www.gpec.ro, secţiunea “Preselecţie”.
Momentan, certificarea TRUSTED poate fi acordată doar magazinelor online care se înscriu la GPeC 2011, însă dupa data de 15 mai, marca de încredere va fi disponibilă ca un proiect continuu, deschis oricărui magazin online care doreşte să adere la standardele TRUSTED.
Mai multe informaţii despre marketingul afiliat găsiţi pe http://www.2parale.ro/home/faq.
0 Comentarii