Pașii obținerii Mărcii de Încredere TRUSTED.ro pentru site-urile profesionale

Cum obțineți Marca de Încredere TRUSTED.ro pentru site-ul dvs. profesional

Citiți cu atenție standardele TRUSTED.ro pentru site-urile profesionale și Contractul pentru utilizarea Trusted.ro.

Completați formularul de înscriere și achitați pe 1 an taxa de 240 de euro (+TVA), la cursul BNR din ziua facturării, pe baza facturii pe care o veți primi de la noi după înscriere. Această taxă include:

  • Auditarea magazinului/site-ului dv.;
  • Consultanță pentru rezolvarea problemelor semnalate;
  • Marca de Încredere TRUSTED.ro pentru 12 luni;
  • Sistemul „Opinii Încredere” pentru 12 luni. Acest serviciu este inclus în pachet, dar este implementat doar de magazinele care-l doresc.​ ​Avantajele acestui serviciu: este oferit de un terț, nu de magazinele propriu-zise; sunt verificați cumpărătorii;​ ​magazinele au ocazia de a răspunde criticilor.​ ​Mai multe detalii găsiți la Feedback.TRUSTED.ro;
  • Reduceri la partenerii​ ​noștri, dacă veți dori să apelați la serviciile lor: 2Performant, Extended, Silkweb, AvantiCart, ContentSpeed, WebDigital, Ecompedia, InboxTargetEcomjobsTermene, Newsman.ro, Netopia Payments;
  • Monitorizarea zilnică de uptime a site-ului magazinului;
  • Monitorizarea zilnică a securității site-ului magazinului.

Factura se va achita numai în lei, din contul firmei care administrează magazinul online în contul TRUSTED.ro menționat în factură.

După confirmarea plății, veți primi un e-mail detaliat cu nivelul de îndeplinire a standardelor. Dacă mai sunt unele lucruri de completat/corectat, veți fi informat cu privire la problemele semnalate și reevaluat după corectarea lor, până la îndeplinirea tuturor standardelor.

 După îndeplinirea tuturor standardelor, primiți de la TRUSTED.ro un cod ce trebuie inserat cel puțin pe prima pagină a site-ului magazinului online.

 Pe întreaga durată a deținerii Mărcii de Încredere TRUSTED.ro, trebuie să îndepliniți standardele. Oricine poate sa trimită o plângere cu privire la neîndeplinirea unuia dintre ele și vă vom contacta dacă sunt probleme în acest sens. De asemenea, aveți obligația de a ne anunța dacă vă schimbați datele de contact, datele firmei sau elementele grafice de identificare ale magazinului.

 În maximum 7 luni de la data de la punctul 4, se va face un nou audit al site-ului care va identifica dacă standardele sunt îndeplinite. Veți primi un e-mail daca au fost identificate probleme în acest sens și veți fi rugat să procedați la remedierea lor, dacă este cazul.

 În maximum 12 luni de la data de la punctul 4, veți primi o informare dacă doriți să continuați utilizarea Trusted.ro pentru încă 1 an și se reia procedura, începând cu punctul 3.