Concilierea oferită de magazin este o metodă alternativă de rezolvare a disputelor care presupunde existența unei persoane desemnate în mod public și cu drept de decizie în cadrul magazinului, care poate asculta o problemă a consumatorului și poate lua o decizie finală a magazinului cu privire la aceasta. De obicei, cel care este desemnat pentru conciliere nu este aceeași persoană cu cele care procesează comenzile din site. Scopul concilierii este prevenirea escaladării conflictelor dintre cumpărător și vânzător, prin oferirea unui mod direct de rezolvare a problemei.
Caută pe blog
Ultimele noutăți
- Conținutul generat de utilizatori și noul regulament UE DSA. Ce trebuie sa facă magazinele online?
- Cum optimizăm magazinele online prin respectarea legislației? Emisiunea Forum IT by Canal 33 România
- Workshop-uri și conferința e-commerce GPeC 20-21 Mai 2024, Discount special pentru comunitatea TRUSTED.ro
- Programul de mentorat GPeC Proficiency 2024 și Premiul “Vocea clienților” pentru magazine online
- Obligații noi de transparența pentru magazine online (și nu numai) din partea ANPC. Din 25 ianuarie 2024.