Concilierea oferită de magazin este o metodă alternativă de rezolvare a disputelor care presupunde existența unei persoane desemnate în mod public și cu drept de decizie în cadrul magazinului, care poate asculta o problemă a consumatorului și poate lua o decizie finală a magazinului cu privire la aceasta. De obicei, cel care este desemnat pentru conciliere nu este aceeași persoană cu cele care procesează comenzile din site. Scopul concilierii este prevenirea escaladării conflictelor dintre cumpărător și vânzător, prin oferirea unui mod direct de rezolvare a problemei.
Caută pe blog
Ultimele noutăți
- Start la înscrieri pentru GPeC Republica Moldova, 22 Iunie 2023
- Nou proiect ANPC privind obligațiile firmelor ce activează în mediul online
- Te invităm la GPeC SUMMIT 22-23 Mai cu 20 EUR Discount
- Ofertă specială pentru magazinele online ale producătorilor români
- REDUCERE pentru membrii TRUSTED la Școala de iarnă GPeC – 19 traineri, 5 zile de cursuri online de digital marketing și e-commerce – 15 – 19 februarie 2023