Dacă aveți o problemă cu un magazin atestat, vă rugăm să vă adresați serviciului de conciliere oferit de acel magazin. Dacă problema nu se rezolvă în maximum 5 zile lucrătoare și problema privește îndeplinirea unuia din standardele Trusted.ro, vă rugăm să ne trimiteți o raportare în acest sens la adresa de e-mail probleme at trusted dot ro, indicând în detaliu problema avută și criteriul din standarde încălcat, ca și orice comunicare cu magazinul în cauză.
Caută pe blog
Ultimele noutăți
- Black Friday în România: 5 cerințe legale pentru magazinele online
- REPUBLICA BIO a câștigat Premiul “Vocea Clienților” – ediția 2024
- Conținutul generat de utilizatori și noul regulament UE DSA. Ce trebuie sa facă magazinele online?
- Cum optimizăm magazinele online prin respectarea legislației? Emisiunea Forum IT by Canal 33 România
- Workshop-uri și conferința e-commerce GPeC 20-21 Mai 2024, Discount special pentru comunitatea TRUSTED.ro