Dacă aveți o problemă cu un magazin atestat, vă rugăm să vă adresați serviciului de conciliere oferit de acel magazin. Dacă problema nu se rezolvă în maximum 5 zile lucrătoare și problema privește îndeplinirea unuia din standardele Trusted.ro, vă rugăm să ne trimiteți o raportare în acest sens la adresa de e-mail probleme at trusted dot ro, indicând în detaliu problema avută și criteriul din standarde încălcat, ca și orice comunicare cu magazinul în cauză.
Caută pe blog
Ultimele noutăți
- Start la înscrieri pentru GPeC Republica Moldova, 22 Iunie 2023
- Nou proiect ANPC privind obligațiile firmelor ce activează în mediul online
- Te invităm la GPeC SUMMIT 22-23 Mai cu 20 EUR Discount
- Ofertă specială pentru magazinele online ale producătorilor români
- REDUCERE pentru membrii TRUSTED la Școala de iarnă GPeC – 19 traineri, 5 zile de cursuri online de digital marketing și e-commerce – 15 – 19 februarie 2023