Dacă aveți o problemă cu un magazin atestat, vă rugăm să vă adresați serviciului de conciliere oferit de acel magazin. Dacă problema nu se rezolvă în maximum 5 zile lucrătoare și problema privește îndeplinirea unuia din standardele Trusted.ro, vă rugăm să ne trimiteți o raportare în acest sens la adresa de e-mail probleme at trusted dot ro, indicând în detaliu problema avută și criteriul din standarde încălcat, ca și orice comunicare cu magazinul în cauză.
Caută pe blog
Ultimele noutăți
- GPeC SUMMIT – 14 Octombrie: De ce merită să participi la ediția aniversară de 20 de ani
- Interviurile Trusted.ro – Despre recenziile detaliate cu Sanco Grup
- ePlan by ȘtirileProTV – Cum se schimbă legislația pentru e-commerce în 2025? Reguli noi pentru magazinele online și marketplace-uri
- Interviurile Trusted.ro – Recenzii de succes cu Republica BIO
- Codul bunelor maniere privind recenziile