Concilierea oferită de magazin este o metodă alternativă de rezolvare a disputelor care presupunde existența unei persoane desemnate în mod public și cu drept de decizie în cadrul magazinului, care poate asculta o problemă a consumatorului și poate lua o decizie finală a magazinului cu privire la aceasta. De obicei, cel care este desemnat pentru conciliere nu este aceeași persoană cu cele care procesează comenzile din site. Scopul concilierii este prevenirea escaladării conflictelor dintre cumpărător și vânzător, prin oferirea unui mod direct de rezolvare a problemei.
Caută pe blog
Ultimele noutăți
- GPeC SUMMIT – 14 Octombrie: De ce merită să participi la ediția aniversară de 20 de ani
- Interviurile Trusted.ro – Despre recenziile detaliate cu Sanco Grup
- ePlan by ȘtirileProTV – Cum se schimbă legislația pentru e-commerce în 2025? Reguli noi pentru magazinele online și marketplace-uri
- Interviurile Trusted.ro – Recenzii de succes cu Republica BIO
- Codul bunelor maniere privind recenziile