Ne bucurăm să premiem, în fiecare an, în cadrul Galei Premiilor eCommerce, magazinul cu cele mai bune recenzii primite de la clienții săi.
Încrederea se construiește prin fiecare cuvânt, prin fiecare descriere detaliată, prin fiecare interacțiune cu consumatorii. Încrederea clienților este câștigată în timp, printr-un efort continuu și susținut.
Astfel că, anul acesta, am avut surpriza să avem doi câștigători ai premiului Vocea Clientului ediția 2025, la egalitate, cu media 9,800, respectiv magazinele gameology.ro și marcoser.ro, cei care anul trecut s-au situat pe locurile 2 și 3. Iată cum, consecvența lor în a-și satisface clienții i-a adus acum pe locul 1! Felicitări maxime pentru modul în care creșteți și faceți ca încrederea în comerțul online să fie din ce în ce mai mare!
Criteriile de selecție pentru ca un magazin să se califice la premiul Vocea Clientului 2025 au fost următoarele:
- Să fie înscris în programul de auditare și mentorat GPeC Proficiency 2025
- Să folosească sistemul feedback.trusted.ro pentru colectarea recenziilor
- Să înregistreze minim 100 de recenzii în perioada 1 noiembrie 2024 – 30 septembrie 2025
Am selectat aici 2 recenzii primite de magazine, dar le puteți vizualiza pe toate pe pagina magazinului Marcoser și respectiv Gameology de pe siteul nostru feedback.trusted.ro
Dacă ai un magazin online și vrei să afli părerile clienților tăi, scrie-ne pentru a implementa sistemul nostru de colectare recenzii, feedback.trusted.ro, folosit de peste 100 de magazine online, cu peste 450.000 de recenzii colectate până acum. Iar dacă te înscrii și în programul GPeC Proficiency, ai șanse ca anul viitor să fii pe scena GPeC. Te așteptăm!
Lista completă a câștigătorilor din cadrul Galei Premiilor E-commerce ediția 2025 poate fi citită pe blogul GPeC.
0 Comentarii