Există magazine online care se miră de o părere pozitivă a unui client de parcă ar fi vreo nestemată rară! Adevărul este că, dacă-l informezi cît mai bine pe client, dacă-l ții la curent cu starea comenzii sale și-i oferi o mică atenție în pachet, n-are cum să nu fie mulțumit omul.
Am mai dat o raită prin părerile primite prin sistemul „Opinii de Încredere” și am selectat câteva review-uri care se referă la livrare.

La comanda ceasului era specificata o perioada de asteptare; ceasul nu era pe stoc. WatchShop s-a dat peste cap si a injumatatit aceasta perioada. Felicitari!
George, București. NOTA: 10/10

A ajuns pachetul comandat destul de repede , intr-o saptamana in conditie forte buna, tinand cont ca a fost livrat in UK. Singurul lucru care ar putea sa fie imbunatatit este metoda de tracking.

Am fost foarte placut surprins! Am dat comanda astazi si maine a sosit. Celeritate maxima. Am achizitionat 4 magneti de sudura si un ciocan pentru zgura. Recomand!
Anonim, București. NOTA: 10/10

Am comandat usor pe site, livrarea a fost in termenul comunicat, produsul a fost conform celor prezentate online.
Cristiana, București. NOTA: 10/10

Mi-as fi dorit sa primesc cateva update-uri pe parcursul comenzii. Mi-as fi dorit sa primesc o confirmare a comenzii, faptul ca a fost primita comanda, ca a fost trimisa prin curier, ca este pe drum, ca a fost livrata, etc. In rest, excelent totul! Preturi extraordinare.

Conteaza foarte mult ca te anunta si telefonic data cand va sosi produsul comandat.
> Periodic, alegem unul sau mai multe comentarii care ne plac cel mai mult din sistemul Opinii de Încredere și îl/le adăugăm în rubrica Vocea Clientului sau Opinia Săptămânii.
> 81.434 de opinii de la clienți verificați au fost publicate pe Feedback.TRUSTED.ro, dintre care 3.301 în ultimele 30 de zile.
> 67 de magazine online au instalat sistemul de feedback dezvoltat de TRUSTED.ro și InboxTarget.
0 Comentarii