Cumpărătorii ar oferi magazinelor online date personale precum adresa de acasă și poziția georgrafică din orice moment, pentru a primi la schimb o experiență de shopping personalizată, livrare mai rapidă sau prețuri mai mici, se arată în studiul „Reimagining Commerce: Global Findings” realizat de Episerver. Doar 13% dintre cei chestionați au spus că n-ar oferi date personale, indiferent de ce ar primi la schimb de la magazinele online. 7% dintre ei însă sunt dispuși să le ofere acces la conturile personale de Facebook și 11% ar mărturisi care le sunt valorile, atitudinile, stilul de viață și alte preferințe.
Același studiu relevă faptul că majoritatea clienților online vor să fie siguri că informația de pe site este exactă și completă, de aceea specificațiile produsului sunt pentru ei cele mai importante informații. Pe locul al doilea ca importanță se află recenziile clienților și imaginile cu produsele în timp ce sunt folosite.
Cumpărători deschiși la nou
De asemenea, clienții din țările studiate sunt deschiși la testarea unor tehnologii precum „oglinzile digitale” sau aplicații de realitate virtuală. Însă 11% dintre respondenți nu vor acorda o a doua șansă acestor inovații dacă ceva nu a mers bine prima oară sau dacă n-au ajuns la rezultatele promise. Dintre aceștia, 51% spun că nu ar mai face asta pentru că acele tehnologii nu le îmbunătățesc viața în niciun fel. Tot 51% au ales ca motiv al refuzului și faptul că nu se simt confortabili cu împărtășirea datelor personale companiilor care dețin magazinele online.
Sursa: raportul „Reimagining Commerce: Global Findings” realizat în noiembrie 2017 de Episerver pe 4.028 de consumatori cu vârsta de min. 18 ani, care au făcut cel puțin o achiziție anul trecut. Marjă de eroare: 2%. Țările studiate: SUA, Suedia, Finlanda, Danemarca, Norvegia, Marea Britanie, Germania.
0 Comentarii