
Citește și:
- Alte 5 moduri prin care întorci opiniile negative în favoarea ta
- 10 metode prin care gestionezi opiniile negative din social media
- Demontăm 6 mituri despre recenziile negative de la clienți
- Ai review-uri negative de la clienți? Nu fi supărat, de fapt va fi bine!
Ce putem face
Dacă primim opinii nefavorabile pe Google sau pe Facebook, Moz ne sfătuiește să anunțăm acest lucru: pe site-ul/blog-ul magazinului online, pe pagina de Facebook și/sau pe Twitter. De ce? Pentru că este foarte posibil ca mulți dintre cei care citesc textele noastre să ne fie clienți sau să ne fi fost în trecut. Iar dacă ei au avut o experiență plăcută cu noi și încă nu au lăsat o opinie despre magazinul nostru online, vor face acest lucru, din dorința de a ajuta. Mai putem încerca să raportăm conținutul respectiv. Dacă Google are o anumită politică de administrare a opiniilor negative și a conținutului fals, la Facebook este aproape imposibil să îndepărtezi o opinie dovedită ca neadevărată, în ciuda asigurărilor companiei că poți face asta. Oricum ai proceda, când primești review-uri negative, nu uita să nu-ți verși oful imediat online, ci să aștepți măcar câteva ore, pentru a putea formula o poziție fermă și argumentată a magazinului tău online.> Vrei să folosești sistemul “Opinii de Încredere”, care înregistrează review-uri de la clienți reali și verificați? Acesta este inclus în pachetul TRUSTED.ro pentru magazinele online atestate. Iată cum poți obține și tu Marca de Încredere pentru magazinul tău online.
> Citește și: Ai review-uri negative de la clienți? Nu fi supărat, de fapt va fi bine!
Daca ai review-uri pozitive si lumea iti acorda incredere si apare un reviews negativ, nu consider asta o asa mare problema. Un lucru fals se vede de la distanta. Da, ave-ti dreptate, trebuie sa iei atitudine.