Safe.Shop – Marca Globală de Încredere este o certificare ce poate fi obținută de magazinele online care îndeplinesc condițiile Codului de Conduită Global de Comerț Electronic. TRUSTED.ro realizează în România auditarea magazinelor online care doresc să obțină această atestare, fiind partenerul național de încredere pentru România.
Safe.Shop s-a lansat în România în 15 noiembrie 2017, la GPeC SUMMIT, iar primele magazine înscrise deja afișează marca globală. România este a doua țară, după Olanda, în care a fost adoptată Marca Globală de Încredere. Prin partenerul local TRUSTED.ro, primele 20 de magazine online autohtone vor putea afișa atestarea globală pe site-urile lor.
Safe.Shop este disponibil deocamdată în 12 țări din lume, dar zilnic sunt adăugați parteneri noi din diferite țări. Detalii despre Safe.Shop găsiți în versiunea română a site-ului oficial: https://safe.shop/ro-ro.
“Studiile din România anului 2017 ne arată că lipsa de încredere este unul din cei mai importanți factori care determină clienții români să nu cumpere online sau să aleagă un magazin în detrimentul altuia. 45% din românii care nu cumpără online ar fi convinși dacă magazinele ar fi evaluate de o entitate independentă. Parteneriatul TRUSTED.ro cu Marca de Încredere Globală Safe.Shop este încă un pas în a crește încrederea magazinelor online de calitate din România oferind acestora și evaluarea printr-un sistem global de verificare” , explică Bogdan Manolea, co-fondator Trusted.ro.
Cum pot magazinele online românești să intre în Safe.Shop
Pentru a obține atestarea Safe.Shop, magazinele online românești au la dispoziție două variante:
- Se pot înscrie în TRUSTED.ro, se certifică pentru Marca de Încredere românească și sunt eligibile să primească și Marca Globală de Încredere Safe.Shop;
- Se pot înscrie direct la Safe.Shop, urmând a fi certificați conform codului de conduită Safe.Shop.
Detalii despre aceste variante și alte informații: https://trusted.ro/safe-shop/.
“Suntem foarte încântați că am găsit în TRUSTED.ro un partener de încredere în România. Colaborarea noastră a început foarte bine și ne dorim ca în 2018 să ajutăm magazinele online din România să vândă mai mult în țară, dar și internațional, a spus Jorij Abraham, Managing Director – Ecommerce Foundation.
Safe.Shop verifică dacă magazinele online înscrise sunt fiabile, permițându-le utilizatorilor să cumpere pe Internet cu încredere, din întreaga lume, produsele cele mai bune, la cele mai avantajoase prețuri. Este singura marcă de încredere care funcționează la nivel global și care poate crește încrederea consumatorilor în comerțul electronic.
0 Comentarii