Procedura de returnare joacă un rol foarte important în comerțul omni-channel. În Europa, 70% dintre cumpărători spun că ușurința de a returna produse este crucială în alegerea unui magazin online, potrivit raportului “JDA & Centiro Customer Pulse 2017” realizat de JDA Software Group și Centiro.
Cercetarea a fost realizată online, pe 8.238 de consumatori din Franța, Germania, Marea Britanie și Suedia.
Cele mai importante constatări:
- 45% dintre cumpărători au întâmpinat probleme din cauza unui produs neconform, în ultimele 12 luni
- 24% dintre clienții europeni au făcut cumpărături suplimentare în magzinul fizic, când și-au ridicat produsele comandate online (Click & Collect)
- 43% dintre respondenți au returnat produse în ultimele 12 luni, deoarece produsele nu le-au împlinit așteptările
Cercetarea arată o creștere de 8% în problemele cu produsele comandate online, față de aceeași perioadă a anului anterior.
0 Comentarii