GPeC SUMMIT – cel mai important eveniment de E-Commerce și Marketing Online din Europa Centrală și de Est – se va desfășura la București, în zilele de 14-15 noiembrie.
Organizatorii au anunțat primii șapte speakeri care vor urca pe scena GPeC SUMMIT, trei dintre aceștia fiind capul de afiș al celor mai importante conferințe internaționale de profil, iar în toamnă se vor afla în România: Neil Patel, Amy Harrison și Oli Gardner.
Cei mai buni specialiști în E-Commerce & Marketing Online vor urca pe scena GPeC SUMMIT
Neil Patel este Co-Fondatorul Crazy Egg, Hello Bar, KISSmetrics și un adevărat geniu în Marketing Online. Wall Street Journal îl consideră “unul din cei mai importanți influenceri de pe web la nivel global”, Forbes îl plasează în top 10 marketeri online, iar Entrepreneur Magazine spune despre Neil că “a fondat una din cele mai de succes 100 de companii din întreaga lume.”
Fostul Președinte al Statelor Unite ale Americii, Barack Obama, l-a inclus în top 100 antreprenori sub 30 de ani, iar United Nations i-au acordat aceeași distincție în top 100 antreprenori sub 35 de ani.
Neil Patel a consiliat unele din cele mai importante companii din lume, ajutându-le să își crească vânzările și veniturile, printre aceste companii numărându-se: Amazon, NBC, Google, eBay, General Motors, HP și Viacom.
Neil Patel va susține un keynote de 45 de minute în cadrul GPeC SUMMIT pe 14 noiembrie, iar pe 15 noiembrie va avea o sesiune practică de 90 de minute în cadrul GPeC Special Day.
Amy Harrison este Fondatorul și Owner-ul Write With Influence, una din cele mai apreciate resurse online de Content Marketing din întreaga lume. Ea îi ajută pe deținătorii de afaceri online cu sfaturi concrete și testate despre cum să scrie cel mai bun conținut de marketing repede și ușor.
Amy este copywriter și consultant specializat pe Content Marketing, fiind recomandată drept „cel mai bun specialist și speaker din domeniu” de către personalități precum Bryan Eisenberg, Oli Gardner sau Karl Gilis.
Pe 14 noiembrie, în cadrul GPeC SUMMIT, Amy Harrison va susține un keynote de 45 de minute intitulat “The Customer Disconnect: How Inside-Out Copy Makes You Invisible”, iar pe 15 noiembrie va avea un workshop practic de 90 de minute în cadrul GPeC Special Day.
Oli Gardner este Co-Fondatorul Unbounce, una din cele mai cunoscute platforme de Conversion Marketing la nivel internațional și expert în optimizarea ratei de conversie și a landing page-urilor din cadrul unui website.
„Rețeta de succes pentru creșterea ratei de conversie stă în amestecul perfect dintre date și design (user experience), împreună cu serviciile calitative oferite clienților de magazinele online”, susține Oli Gardner în articole și interviuri.
Pasionat de optimizarea fiecărui element dintr-un landing page, Oli Gardner spune că a văzut și a analizat mai multe landing page-uri decât oricine altcineva din lume. A lucrat personal cu Amazon, Vodafone, Canon, LinkedIN, iar compania fondată de el are peste 10.000 de clienți la nivel global.
Oli Gardner va urca pe scena GPeC SUMMIT pe 14 noiembrie, susținând un keynote de 45 de minute despre Data Driven Design.
Totul despre cum să vinzi în afara granițelor țării în cadrul GPeC RED – Regional Expansion Debate
Una din noutățile pregătite de organizatori la GPeC SUMMIT este GPeC RED – Regional Expansion Debate, prima dezbatere cu cele mai importante personalități ale comerțului online din regiune, menită să aducă magazinelor online românești o radiografie la zi a pieței de e-commerce la nivel european și oportunitățile de extindere regională.
“Tot mai multe magazine online românești vor să își extindă operațiunile în alte țări pentru că oportunitățile de a accesa un public nou și de a lărgi baza de potențiali clienți sunt uriașe. De aceea, reunim la aceeași masă reprezentanții celor mai importante companii și Asociații E-Commerce din regiune, cu scopul de a afla care este situația piețelor din jur, ce se cumpără, care este valoarea coșului mediu, ce verticale de piață nu sunt încă acoperite, care sunt particularitățile de consum în fiecare piață etc. tocmai pentru a înlesni tranzacționarea cross-border. E-Commerce nu ține cont de limitele geografice.”, explică Andrei Radu, CEO & Founder GPeC.
GPeC RED va avea loc în cadrul GPeC SUMMIT, în ziua de 14 noiembrie, iar la dezbatere sunt invitate persoanele cheie din țările cu creștere semnificativă în e-commerce: Zoltán Ormos (Ungaria), Justyna Skorupska (Polonia), Stephan Grad (Austria), Simona Kijonková (Cehia), iar lista nu se oprește aici, potrivit organizatorilor.
Înscrierile la GPeC SUMMIT au început, iar organizatorii au pregătit o ofertă specială de preț Early Bird pentru primii înscriși
Până pe 23 octombrie, ora 23:59, înscrierile la GPeC SUMMIT costă 109 EUR + TVA/persoană și includ: acces la ambele zile de eveniment (14-15 noiembrie), acces la GPeC E-Commerce Expo (14-15 noiembrie), servicii de catering & coffee breaks, servicii de traducere simultană (Engleză-Română și viceversa). Prețul unui bilet de acces va deveni 149 EUR în perioada 24 octombrie – 10 noiembrie.
Înscrierile se fac completând formularul de înscriere online de pe website-ul GPeC: http://www.gpec.ro/inscriere-gpec-summit-noiembrie/
Informații actualizate permanent despre GPeC SUMMIT pot fi regăsite pe website-ul GPeC: http://www.gpec.ro/gpec-summit-noiembrie/
–––––––––––––––––––––-
GPeC 2017, ediția de 12 ani, este un eveniment Powered by FAN Courier
Susținut de: Banca Transilvania, Bright Agency, Creadiv, CRITEO, DPD România, DWF – Digital Workforce, Frisbo, GLAMI, Mastercard, Mediapost Hit Mail, New Black, NewsMAN, PayU, QeOPS, RTB House, TargetWeb
Partener al Competiției Magazinelor Online GPeC: Carrefour România
Brought to you by: Orange
Recommended Payment Processor Partner: mobilPay
Official Radio: Kiss FM
Apa Oficială GPeC: Aqua Carpatica
Limousine Service: CityLimo
Parteneri media principali: Wall-Street & ecomTEAM
0 Comentarii