Așa cum ne-a obișnuit la fiecare sfârșit de ani, Gala Premiilor eCommerce ne-a adus sinteza anului. Din primele două părți ale reportajului video prezentat de Andrei Radu (CEO&Founder GPeC), veți afla cifre de piață, estimări, comparații cu 2015, oportunități și probleme ale comerțului electronic românesc.
Partea a treia a reportajului ia pulsul străzii. Gabriela Bejan i-a întrebat pe români cum și-au cheltuit banii online în anul ce a trecut. Vizionați clipul și aflați:
- motivele pentru care cumpără sau nu online;
- cum aleg să plătească;
- la ce magazine se gândesc prima dată atunci când vor să cumpere online;
- cât cheltuiesc la fiecare cumpărătură, dacă au întâmpinat sau nu probleme.
Iată și primele două părți ale reportajului de sinteză realizat de GPeC:
Citește și:
- Sinteza pieței de e-commerce din România 2016 – partea 1 (VIDEO)
- Reportaj GPeC: Sinteza pieței de e-commerce din România 2016 – partea 2 (VIDEO)
- Sinteza pieței de e-commerce din România: VOX POPULI – partea 3 (VIDEO)
Voi cum v-ați descurcat online din punct de vedere al shopping-ului în anul trecut? Lăsați mai jos un comentariu!
Daca nu era internetul asta, nu stiu ce ma faceam de sarbatori! Am comandat totul online si culmea a fost ca totul a ajuns la timp, deci bradul a fost plin anul asta. A fost primul an cand am comandat cadourile exclusiv online si cred ca voi continua.