Inovație în e-commerce: tricouri moldovenești, reclame pe bicicletă, scrisori caligrafice

de | 15/02/2016 | 2 comentarii

Reading Time: 3 minutes

Noi, cei de la TRUSTED.ro, nu ne uităm numai în ograda proprie. Ne place când remarcăm lucruri deosebite la magazinele care dețin Marca de Încredere și dedicăm o serie de texte bunelor practici întâlnite. Suntem atenți însă la ce se întâmplă în e-commerce-ul românesc și mondial și ne place când remarcăm inovații, idei năstrușnice de marketing, schimbări de detaliu. Iată al 17-lea text în care scoatem în evidență câteva inovații observate de noi în ultima perioadă.


Tricouaaaș de la Moldova…

Uaiuai.ro este un brand care a apărut în 2013, din banii de concediu ai unui tânăr căruia-i place să se prezinte drept „moldovean 100%” și a devenit cea mai populară marcă de haine cu mesaje în dulcele grai moldovenesc. Câteva exemple:

  • „Lângî sobî cu mîțili”
  • „Uăi! = Yo!”
  • „Da haidi hăi! = Come On!”
  • „Văleu, Doamni = OMG!”

Uai-uai

Tricourile nu sunt deloc ieftine – prețurile încep de la 60 de lei – dar este vorba despre o nișă care combină graiul moldovenesc, ironia și care se adresează tinerilor.


Dă din pedale și fă parale

Aplicația de mobil AdBike îți folosește bicicleta ca suport pentru reclame și te plătește pentru că le plimbi prin oraș. Serviciul este deocamdată disponibil doar în Newcastle (Marea Britanie).

Adbike

Te înscrii pe site, ți se personalizează bicicleta, te plimbi prin oraș cu aplicația pornită pe telefon. Cu cât te plimbi mai mult, cu atât mai mulți oameni văd mesajul de pe bicicleta ta și tu primești mai mulți bani.


Magazin online cu revistă tipărită

Magazinul online Zoot.ro lansează o publicație tipărită, cu frecvență lunară. Publicația își propune să fie o revistă de lifestyle și modă. Are 40 de pagini, se distribuie gratuit, atât către clienții care cumpără online, cât și în cele trei „Cabine de fericire Zoot”, magazine de tip Try & Buy.

Zoot

Revista are conținut editorial local, materiale și interviuri, recomandări culturale și de evenimente naționale, selecții de brand-uri.


Pozele de pe Instagram, acum pe hârtie

Ești pe Instagram? Te-ai gândit vreodată că unele dintre acele imagini ar da bine pe pereții sufrageriei tale, înrămate? Instantly.be s-a gîndit la asta înaintea ta și-ți oferă acest serviciu.

Instantly

Costă 1,5 lei poza și 15 lei transportul (pe bicicletă, cu Tribul în București). Ramele sunt cadou.


Scrisori caligrafice, sentimente reale

De când n-ați mai scris și trimis o scrisoare, cu pixul pe hârtie? Sau măcar o ilustrată? Ei bine, nostalgia unor vremuri apuse este exploatată și de două tinere care au avut un profit de 35.000 de lei anul trecut. Afacerea lor constă chiar în scrierea caligrafică, la comandă, a scrisorilor.

Livrez dragoste

Cristina Dobrescu (29 de ani) şi Loredana Munteanu (27 de ani) primesc de la clienţi mesajele lor pentru persoane dragi, le scriu caligrafic şi le expediază destinatarilor, sub umbrela conceptului “Livrez Dragoste”.  Investiţia iniţială a fost de 1.500 de euro, bani pe care i-au folosit la realizarea site-ului, la şedinţa foto pentru produse, câteva achiziţii şi promovare. La doi de ani de la înfiinţare, tinerele estimează pentru 2016 o creştere de 40% a cifrei de afaceri.


Ai remarcat și alte inovații în e-commerce în ultimul timp?
Lasă un comentariu mai jos! Mulțumim.

2 Comentarii

  1. Mihai Pintilie

    Sunt tare haioase tricourile, un pic cam scumpe dar tine de pozitionare probabil. De scrisorile caligrafice am mai citit si mi se pare o idee pe cat de curajoasa, pa atat de frumoasa. Iar aplicatia Adbike este de-a dreptul geniala.

    Răspuns

Înaintează un Comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Feedback.Trusted.ro

Partenerii noștri








Newsman
Mobilpay
Avocatnet.ro
InboxTarget

Urmărește-ne