Noi, cei de la TRUSTED.ro, nu ne uităm numai în ograda proprie. Ne place când remarcăm lucruri deosebite la magazinele care dețin Marca de Încredere și dedicăm o serie de texte bunelor practici întâlnite. Suntem atenți însă la ce se întâmplă în e-commerce-ul românesc și mondial și ne place când remarcăm inovații, idei năstrușnice de marketing, schimbări de detaliu. Iată al 13-lea text în care scoatem în evidență câteva inovații observate de noi în ultima perioadă.
Cofffre-ul cu oferte de nerefuzat
Despre Cofffre.com am mai scris acum ceva timp. Acum vă dezvăluim ce l-a motivat pe Cristian Manafu să pornească acest nou proiect:
Nu eşti niciodată prea bătrân sau prea ocupat să transformi ceva ce te pasionează într-o afacere. Nu contează că vei câştigă sau pierde, important este să îţi pui ideile în mişcare. Toată viaţă mea profesională se învârte în jurul ideilor noi, chiar şi atunci când pare că fac aceleaşi lucruri. […] Am decis să mă alătur unor oameni că mine, care caută idei şi pasiuni şi mai ales le fac să se întâmple.
Și dacă ați uitat ce este Cofffre, tot Manafu ne amintește:
Îţi găseşte cele mai bune preţuri pentru produsele pe care ţi le doreşti. Nu e un motor de căutare sau un comparator de preţuri, este un “ochi” atent la fiecare schimbare de preţ pe unele din cele mai mare magazine online de la noi. După ce l-ai instalat cu un click din Chrome Store, vizitezi unul dintre site-urile monitorizate de noi şi intri pe paginile produselor dorite. Le adaugi cu un click în Cofffre şi apoi îţi vezi liniştit de treabă. Când preţul scade la unul dintre acele produse, primeşti un e-mail cu reducerea. Apoi mai ai două click-uri de dat şi produsul ajunge în coşul tău.
Deci, spor la vânătoarea de prețuri!
Site-ul taților mișto
Tot un nou început este pentru Dan Cruceru platforma despre copii pe care a lansat-o recent. Site-ul Taticool.eu este dedicat tăticilor „care se lasă costumați în prinți sau balauri, în loc să stea la o bere cu băieții, bărbaților care citesc povești până adoarme toată casa, în loc să meargă în cluburi”.
Dan Cruceru a explicat pentru Paginademedia.ro:
Fetița mea Sophia este „vinovată” pentru nașterea acestui proiect. De când sunt tată am observat că aveam nevoie de o mulțime de informații pe care nu le găseam tocmai ușor, ceea ce m-a determinat să demarez construirea acestei platfome.
Comunitatea TATICOOL (taticool=tăticul) mai conține o pagină de Facebook, un cont de Instagram și un canal de YouTube.
Artă în coșul de cumpărături
Sigur cunoașteți Galeria Galateca din București. Ei bine, ea are acum și o casă online, unde veți regăsi lucrări de artă de cea mai bună calitate artistică, de la autori consacrați și de la artiști în devenire. La Neo Galateca, poți cumpăra creațiile ca de la orice alt magazin online și poți plăti ramburs, cu cardul online sau prin ordin de plată.
Vă recomandăm să dați o raită prin secțiunea designer-ilor români, mai ales acum, în preajma sărbătorilor și în plin sezon de cadouri!
Artă și oameni în lumea digitală
Tot despre artă este vorba și la Artful. De pe acest site elegant se pot cumpăra picturi din câteva click-uri de mouse.
Suntem prima galerie pop-up de artă contemporană online care promovează tinerii artiști români și crează un mediu de contact și chiar socializare între oamenii care apreciază artă și artiști.
În acest moment, în galeria online expun opt artiști. Așteptăm cu interes o participare mai mare și articole pe blog-ul galeriei!
Ai mai remarcat și alte inovații în e-commerce în ultimul timp?
Lasă un comentariu mai jos! Mulțumim.
0 Comentarii