În această serie de articole, încercăm să evidențiem cele mai bune exemple de autopromovare ale magazinelor atestate TRUSTED.ro sau de promovare a certificării TRUSTED. Vom fi cu ochii pe magazinele din programul nostru de atestare și, de fiecare dată când vom observa ceva demn de expresia „bună practică”, vom adăuga la colecție. Vă invităm să parcurgeți al 19-lea calup din această serie de articole.
Cornete cu flori în Orașul florilor
Nișa pe piață este întotdeauna o abordare bună atunci când vinzi. Orașul Florilor este o florărie online ca multe altele, dar se diferențiază prin aranjamentele deosebite. Până la urmă, nu dai la tot pasul online de „flori la cornet”, nu-i așa?
Cornetul cu flori este marcă înregistrată a firmei care administrează magazinul online. În plus, logo-ul TRUSTED.ro este afișat și în pagina de produs, nu numai în subsolul site-ului. Astfel, chiar înainte de a pune produsul în coș, știi că poți cumpăra cu încredere.
De la online, la cărămidă și sticlă
Am mai scris și noi pe acest blog despre tendința de a uni canalele de distribuție: online și offline. Iată că Târgul cărții este un alt magazin online atestat TRUSTED.ro care trece și în offline, printr-o librărie în București. Este o librărie clasică, iar pe rafturi sunt peste 10.000 de cărți.
Ca și pe site, și în librărie există reduceri și aveți șansa să găsiți acolo titluri mai vechi, pe care nu le mai găsiți în altă parte.
Acum poți spiona și offline
În aceeași categorie a magazinelor care unesc cele două canale de distribuție se află și Spy Shop, un magazin atestat TRUSTED axat pe aparatură electronică de nișă. Spy Shop a deschis de curând un magazin la Timișoara, primul de acest tip din România.
Magazinul online vinde tocmai acele produse despre care utilizatorul ar spune că dorește să le testeze înainte de a le cumpăra, deoarece sunt gadget-uri deosebite. Ei bine, de acum încolo există în Timișoara un loc unde cumpărătorul le poate testa!
Zâmbirici în showroom
Și magazinul online Zâmbirici.ro integrează site-ul cu showroom-ul. Astfel, pe site apare, la unele produse, mențiunea „Vezi în showroom”. Este o metodă excelentă de a oferi credibilitate ofertei, pentru că astfel cumpărătorii sunt convinși că este vorba despre produse conforme cu specificațiile, pe care le pot testa.
La Zâmbirici.ro, toate produsele din categoriile „Gradiniță și școală” și „Lenjerii de pat pentru copii” au mențiunea „Vezi în showroom”.
Catalogul dulce
Saveur.ro este un magazin online cu delicatese dulci și vinuri deosebite. Orice navigare pe site este o încîntare a ochilor. Dar magazinul pune la dispoziția vizitatorilor și un catalog în format PDF, ce poate fi descărcat și consultat separat.
Avantajul acestui catalog este că poate fi „răsfoit” pe îndelete offline și că amintește de cataloagele magazinelor clasice.
Ați mai observat și alte exemple de bună practică la magazinele atestate TRUSTED.ro?
Trimiteți-ni-le la george@trusted.ro sau publicați un comentariu aici. Mulțumim!
Nu uitați să vă abonați la newsletter-ul TRUSTED.ro
trimis o dată pe săptămână, în fiecare joi!
0 Comentarii