Noi, cei de la TRUSTED.ro, nu ne uităm numai în ograda proprie. Ne place când remarcăm lucruri deosebite la magazinele care dețin Marca de Încredere și dedicăm o serie de texte bunelor practici întâlnite. Suntem atenți însă la ce se întâmplă în e-commerce-ul românesc și mondial și ne place când remarcăm inovații, idei năstrușnice de marketing, schimbări de detaliu. Iată al nouălea text în care scoatem în evidență câteva inovații observate de noi în ultima perioadă.
Nu ne întrebați pe noi de ce ar vrea cineva să trimită prin poștă cuiva un cartof, doar un cartof! Noi doar vă informăm despre afacerea tânărului Alex Craig, cel care câștigă în jur de 10.000 de dolari pe lună din această șmecherie comercială numită Potato Parcel. În numai patru luni, Craig a vândut peste 3.000 de cartofi. Un cartof costă între 8 și 10 dolari. Închipuiți-vă câte kilograme de cartofi se pot cumpăra cu acești bani!
Serviciul concurent se numește Mail A Spud și se pare că este folosit de cei care vor să trimită un cadou surpriză prietenilor sau care vor să facă o farsă.
Motto-ul site-ului Meșteri Online este: „Găsiți cel mai bun meșter pentru proiectul dumneavoastră doar la un click distanță!”. Cum funcționează? Te înregistrezi pe site, spui ce vrei să faci în casă sau pe lângă casă, apoi filtrezi ofertele de preț și alegi un meșter sau mai mulți care vor veni la tine să facă treaba.
Lucrările sunt evaluate reciproc, așa că meșterii vor avea evaluări pe baza cărora clienții pot selecta profesioniștii. Clienții pot publica gratuit cererile de lucrări.
Tot căutând vopsea pentru calorifere de fontă, am găsit o secțiune foarte utilă a magazinului online Praktiker. La „Cum se face… ACASĂ!”, vei găsi tutoriale despre pardosire, instalații sanitare, tapetare, grădinărit etc.
Fiecare lecție conține explicații, fotografii și este menționat nivelul de dificultate, ca să știi dacă poți face treaba singur sau apelezi la site-ul cu meșterii online menționat anterior.
Cu toții facem shopping online și uneori suntem dezamăgiți când constatăm că reducerile promovate de unele magazine de pe Internet sunt de fapt false, deoarece prețurile au fost umflate în prealabil. Aici intervine Cofffre.com (atenție, nu vă încurcați în „f”-uri!), un site care urmărește produsele pe care ai pus ochii și te anunță când prețurile lor au scăzut.
Cofffre se instalează ușor și sigur în browserul tău, direct din Google Chrome Store. Intri în magazinele online, așa cum faci de obicei și adaugi toate produsele pe care dorești să le urmărești ; ești notificat pe email și în browser imediat ce prețurile au scăzut. Nu orice magazin poate fi urmărit astfel, dar merită să încerci acest serviciu!
Ai mai remarcat și alte inovații în e-commerce în ultimul timp?
Lasă un comentariu mai jos! Mulțumim.
0 Comentarii