Implicare socială, livrare în costum, blog-ul ca instrument de vânzări: bune practici la magazinele TRUSTED (18)

de | 20/08/2015 | 0 comentarii

Reading Time: 3 minutes

În această serie de articole, încercăm să evidențiem cele mai bune exemple de autopromovare ale magazinelor atestate TRUSTED.ro sau de promovare a certificării TRUSTED. Vom fi cu ochii pe magazinele din programul nostru de atestare și, de fiecare dată când vom observa ceva demn de expresia „bună practică”, vom adăuga la colecție. Vă invităm să parcurgeți al 18-lea calup din această serie de articole.


Întotdeauna ne bucurăm când vedem magazine din programul TRUSTED.ro care se implică în cauze sociale. O afacere responsabilă este transparentă, corectă și oferă înapoi ceva societății în care s-a dezvoltat. Din anul 2004, magazinul Click Birotica participă la diverse proiecte de susţinere a tinerilor din România, înţelegând că, fără investiţii în educaţie şi sănătate, nu avem nicio şansă să recuperăm decalajele majore dintre România şi celelalte ţări din Europa.

Click Birotica implicare sociala


Iată un mod diferit de a face afaceri, printr-o abordare non-conformistă a pieței în care activezi. La Florăria cu povești, livrarea nu se face printr-un serviciu clasic de curierat, ci prin mesageri îmbrăcați elegant în costum. Închipuie-ți surpriza de pe fața celor dragi care se așteaptă la un curier îmbrăcat în uniformă, dar constată că buchetul le este livrat de un mesager îmbrăcat elegant! Aruncați o privire și pe pagina lor de Facebook, unde există o aplicație de recomandări ale clienților.

Floraria cu povesti livrare costum


Am mai spus că blog-ul este un instrument excelent de marketing și ajută la conversii. Articolele de pe blog arată că magazinul este activ, că se preocupă de comunitate, că oferă și informații, nu doar vinde. Haircare are un blog specializat destul de activ. Sfaturile oferite sunt din domeniul în care activează magazinul și multe articole beneficiază de încrederea oferită de specialiștii consultați.

Haircare blog

Și La Femme Coquette are un blog pe care-l alimentează periodic cu articole din domeniul în care-și desfășoară afacerea: bijuteriile. Am remarcat textele contextuale, cum ar fi recomandările de bijuterii în funcție de zodie.

La Femme Coquette blog


La Dives am remarcat bara din dreapta ecranului, care apare după un anumit grad de derulare a paginii. Bara conține două scurtături foarte utile pentru un magazin online: coșul de cumpărături și utilitatea de căutare. Oriunde s-ar afla în site, clientul are la dispoziție aceste facilități. Astfel, îi este mai ușor să găsească produsele potrivite sau să vadă ce valoare are coșul de cumpărături până în acel moment.

Dives bara dreapta


La Rangali, clienții care se abonează la newsletter sunt răsfățați: ei vor primi un voucher de 10 lei pentru următoarea comandă și vor putea descărca un e-book în format PDF despre alimentația sănătoasă și detoxifierea organismului. Iată un mod elegant și util de a le mulțumi cumpărătorilor încă de la prima lor vizită pe site-ul magazinului.

Rangali abonare newsletter


Ați mai observat și alte exemple de bună practică la magazinele atestate TRUSTED.ro?

Trimiteți-ni-le la george@trusted.ro sau publicați un comentariu aici. Mulțumim!
Nu uitați să vă abonați la newsletter-ul  TRUSTED.ro
trimis o dată pe săptămână, în fiecare joi!

0 Comentarii

Înaintează un Comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Feedback.Trusted.ro

Partenerii noștri








Newsman
Mobilpay
Avocatnet.ro
InboxTarget

Urmărește-ne