Inovație în e-commerce: Instagram-ul bărbaților, borcanul interactiv, supermarketul digital

de | 22/05/2015 | 0 comentarii

Reading Time: 3 minutes

Noi, cei de la TRUSTED.ro, nu ne uităm numai în ograda proprie. Ne place când remarcăm lucruri deosebite la magazinele care dețin Marca de Încredere și dedicăm o serie de texte bunelor practici întâlnite. Suntem atenți însă la ce se întâmplă în e-commerce-ul românesc și mondial și ne place când remarcăm inovații, idei năstrușnice de marketing, schimbări de detaliu. Iată al șaselea text în care scoatem în evidență câteva inovații observate de noi în ultima perioadă.


Instagram-ul bărbaților

Bărbații sunt băgați în seamă în mod special de Asos. Compania a creat pe Instagram contul @asos_menswear dedicat sexului masculin, deoarece a observat că femeile sunt mult mai atașate de Instagram, deci nu au nevoie de discriminare pozitivă.

Instagram Asos

Asos a câștigat 4.000 de abonați după ce a lansat acest cont. Firma publică în medie trei mesaje pe zi pe Instagram. Această rețea socială este tot mai interesantă pentru magazinele online și brand-uri pentru că acolo sunt tinerii, cumpărătorii cu vârste între 18 și 29 de ani.


Cei bogați sunt ținuți de mână

De curând vă informam despre training-urile foto la domiciliu oferite de cei de la F64. Iată o ofertă asemănătoare: este vorba despre Enjoy, o firmă care nu oferă numai produsul digital de mare finețe, ci și serviciul de instalare și training acasă la cumpărător.

Enjoy

Evident, este vorba despre produse foarte scumpe, accesibile celor cu venituri solide. Pentru 100 de dolari pe oră, vine la tine un expert care te poate ajuta să folosești și alte aparate din casă, nu numai cele cumpărate de la Enjoy.


Cumpără obiectele de pe ecran

Cei care se uită la noul show „Overhaul” vor putea cumpăra instantaneu produsele văzute, de la Wayfair.com. Overhaul va fi un serial prezentat pe canalul Kin Community de la Youtube de către Christiane Lemieux, directorul executiv de creație de la Wayfair.

Overhaul

Această modalitate de shopping va profita de noile Youtube Cards, care le permite retailer-ilor să promoveze produse prin pop-up-uri care apar în clip și pe care se poate face click. „Overhaul” este o emisiune în care se renovează casele unor persoane cunoscute.


Borcanul conectat la Internet

Se pare că vom fi dominați de mercantilism și orice obiect din casă ar putea fi conectat la Internet. Acest recipient de păstrat cafeaua este conectat prin Bluetooth la smartphone-ul tău și astfel este în permanentă comunicare cu lumea. Te va anunța când nu mai ai cafea și va comanda automat de la firma Fresh.Coffee. Pe bune! Produsul se va lansa pentru crowdfunding în iunie și va fi gata în decembrie.

freshcoffee

Ce te faci însă dacă se tot adună pachetele de cafea în casă? Trebuie să mergi pe site-ul magazinului online și să anulezi abonamentul, deci faci un gest în plus. Hm, nu-i deloc bine! Dacă obosești, nu-i așa?


Supermarket-ul ecranelor

Supermarketul viitorului nu va mai fi doar un loc de unde cumperi ceapă și lapte, ci un fel de bibliotecă digitală. În această viziune de la firma italiană de design Carlo Ratti Asociatti, fiecare produs spune o poveste care trebuie știută de cumpărători. Conceptul presupune afișarea produselor alături de mese interactive, pe care vizitatorii le pot atinge pentru a „răsfoi” informațiile.

supermarket digital

Datele vor fi afișate pe oglinzi suspendate care vor beneficia de tehnologia augmented reality. De asemenea, fațada supermarket-ului va afișa vizualizări interactive ale noilor moduri de producere a alimentelor.


 Ai mai remarcat și alte inovații în e-commerce în ultimul timp?
Trimite un e-mail la george@trusted.ro, pentru a ni le semnala! Mulțumim.

0 Comentarii

Înaintează un Comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Feedback.Trusted.ro

Partenerii noștri








Newsman
Mobilpay
Avocatnet.ro
InboxTarget

Urmărește-ne