În această serie de articole, încercăm să evidențiem cele mai bune exemple de autopromovare ale magazinelor atestate TRUSTED.ro sau de promovare a certificării TRUSTED. Vom fi cu ochii pe magazinele din programul nostru de atestare și, de fiecare dată când vom observa ceva demn de expresia „bună practică”, vom adăuga la colecție. Vă invităm să parcurgeți al 13-lea calup din această serie de articole.
Trebuie să începem acest calup cu Longeviv.ro, un magazin care este pur și simplu mândru și entuziasmat că a obținut Marca de Încredere TRUSTED.ro și arată acest lucru prin newsletter, pe site și pe pagina de Facebook. N-ai cum să ratezi faptul că urmează să cumperi de la un magazin online de calitate!
Ne bucurăm când magazinele online se implică în cauze sociale. Astfel, firma care administrează site-ul Bekid.ro donează 10% din profit Asociației Împreună pentru Orașul Tău. Dacă și clienții cunosc cazuri care pot intra sub incidența asociației, le pot sugera printr-un simplu e-mail. În acest mod, magazinul Bekid arată că desfășoară o afacere responsabilă și câștigă încrederea și simpatia cumpărătorilor.
Melimelo.ro tocmai a primit Marca de Încredere TRUSTED.ro și va participa la GPeC 2015. De la ei, iată un exemplu prin care poți transforma un aparent dezavantaj – vremea mohorâtă – într-un atu comercial. Magazinul a trimis un newsletter cu ofertele verii, promovându-le printr-un simplu mesaj la moment oportun.
Profitând de faptul că are un logo rotund, Autohut.ro a plasat logo-ul TRUSTED chiar în antetul site-ului, alături de certificarea SSL. Cele trei „sigilii” dau senzația de siguranță, iar verdele logo-ului TRUSTED încurajează clienții să navigheze pe acest site și eventual să plaseze o comandă.
Ați mai observat și alte exemple de bună practică la magazinele atestate TRUSTED.ro?
Trimiteți-ni-le la george@trusted.ro. Mulțumim!
Nu uitați să vă abonați la newsletter-ul TRUSTED.ro
trimis o dată pe săptămână, în fiecare joi!
0 Comentarii