În această serie de articole, încercăm să evidențiem cele mai bune exemple de autopromovare ale magazinelor atestate TRUSTED.ro sau de promovare a certificării TRUSTED. Vom fi cu ochii pe magazinele din programul nostru de atestare și, de fiecare dată când vom observa ceva demn de expresia „bună practică”, vom adăuga la colecție. Vă invităm să parcurgeți al nouălea calup din această serie de articole.
Nu poți să ratezi logo-ul TRUSTED la Eximtur.ro, pentru că el este plasat chiar în antetul primei pagini, aliniat cu logo-ul magazinului online, meniul de navigare și numerele de telefon pentru rezervări. Vizibilitatea logo-ului oferă prestigiu acestui site în ochii clienților și inspiră încredere în procesul de comandă.
Nu doar la magazinele online care dețin Marca de Încredere TRUSTED.ro observăm bune practici, ci și la partenerii noștri. Pagina cu celebra eroare 404 (Page not Found) a fost personalizată de către cei de la 2Parale în așa fel încât să fie amuzantă și să atenueze frustrarea vizitatorului care nu găsește pagina la care se aștepta.
Logo-ul TRUSTED poate fi plasat și în alte locuri decât în prima pagină a magazinului online. Piatraonline.ro a decis să-l folosească și în newsletter-ul trimis către clienții abonați, unde sigla este așezată în footer, alături de celelalte certificări.
Și Bijuterii24.ro a plasat logo-ul TRUSTED într-unul dintre cele mai vizibile locuri din homepage. Acesta este așezat după caseta de căutare și icon-ul coșului de cumpărături. Nu ai cum să-l ratezi. Asocierea dintre coș și TRUSTED creează o combinație care inspiră încredere în cumpărăturile realizate în acest magazin online.
La Putereaplantelor.ro, ne-au plăcut filtrele de produse inedite. La acest magazin online care comercializează suplimente alimentare, poți căuta produsele după afecțiuni sau după producător. Astfel, poți testa suplimente noi, în funcție de boala pentru care sunt indicate.
Roplati.ro a adoptat o metodă de navigare foarte ușoară în site: prin tab-uri. Fără să părăsești prima pagină, ai acces la rubricile de Contact, Asistență și Autentificare. În prima pagină ți se afișează automat tipurile de produse oferite. Site-ul se încarcă deci mai repede și clientul nu trebuie să caute foarte mult ceea ce dorește.
Ați mai observat și alte exemple de bună practică la magazinele atestate TRUSTED.ro? Trimiteți-ni-le la george@trusted.ro. Mulțumim! Nu uitați să vă abonați la newsletter-ul TRUSTED.ro trimis o dată pe săptămână, în fiecare joi!
0 Comentarii