Inovație în e-commerce: selfie-uri cu autodistrugere, editura de acasă, saltea la cutie

de | 19/03/2015 | 0 comentarii

Reading Time: 4 minutes

Noi, cei de la TRUSTED.ro, nu ne uităm numai în ograda proprie. Ne place când remarcăm lucruri deosebite la magazinele care dețin Marca de Încredere și dedicăm o serie de texte bunelor practici întâlnite. Suntem atenți însă la ce se întâmplă în e-commerce-ul românesc și mondial și ne place când remarcăm inovații, idei năstrușnice de marketing, schimbări de detaliu. Iată al doilea text în care scoatem în evidență câteva inovații observate de noi în ultima perioadă.


Snapchat, Snapcash și mirajul selfie-ului cu termen de valabilitate

Este puțin probabil să fi auzit de Snapchat. Cu toate aceasta, aplicația este în dezvoltare fulminantă și caută surse pentru a investi aproximativ 500 de milioane de dolari. De curând, am aflat că prințul saudit Al-Waleed bin Talal este interesat să „sară” cu câteva milioane. Și Alibaba ar vrea să investească aprox. 200 de milioane de dolari. Dacă Snapchat va reuși să strângă toți banii, compania va valora 19 miliarde de dolari, adică o valoare aproape egală cu cea a lui Whatsapp.

snapchat

Dar ce face de fapt Snapchat? Îți permite să-ți faci selfie-uri la care să precizezi un „termen de valabilitate” de câteva secunde. Destinatarul sau prietenii tăi din listă vor vedea poza ținând degetul apăsat pe ea. Fotografia va dispărea de pe ecran după trecerea timpului stabilit inițial. Snapcash este serviciul de transfer de bani instant, care beneficiază de un clip publicitar amuzant:

În afară de aceste funcționalități, poți conversa prin text cu prietenii. Marile companii de modă sunt deja interesate de această aplicație.


Cum să-ți fii propria editură

Self Publishing este o tânără companie românească ce vine cu un concept care are deja mare succes în străinătate. Prin site-ul oficial, îți poți edita propria carte: încarci fișierul cu textul plasat în template-urile oferite de ei, stabilești unele caracteristici ale viitorului volum și prețul de vânzare.

self publishing

 

Dacă un exemplar este cumpărat online de pe site, autorul primește 70% din preț. Dacă acea carte este vândută într-o librărie, autorul păstrează 50%. Iată un clip explicativ animat:

După imprimare, cartea va fi promovată la Self Publishing pe site, în școli, universități, biblioteci și companii private și în librării naționale și internaționale. Volumul va avea ISBN și va arăta ca orice altă carte publicată la o editură de prestigiu. Există și posibilitatea ca o volumul tău să fie transformat într-un e-book. Numai talent să ai!


Amazonul exclusiviștilor

Știm cu toții că exclusivitatea atrage și vinde. La asta s-a gândit și Amazon când a lansat Exclusives, o secțiune a magazinului destinată clienților Prime. Brand-urile prezente în magazin au oferte deosebite pentru abonați: încărcătoare pentru mobil de la Jackery, pantofi pentru femei și copii de la Hot Chocolate Design, lentile optice avansate pentru iPhone 6 de la Olloclip etc.

amazon exclusives

Fiind vorba despre oferte exclusive, prețurile sunt puțin mai mari decât cele ale produselor de la firmele „obișnuite”. Amazon promite că va adăuga constant produse și de la alte brand-uri în secțiunea Exclusives.


Tablourile de pe ecran

Start-up-ul Vintage, care oferă tablouri de vânzare, a lansat versiunea beta a galeriei online de artă contemporană. Orice iubitor de artă poate să acceseze sute de lucrări originale ale artiștilor din Republica Moldova. Sunt înregistraţi deja un grup de artişti care expun lucrări din curente diverse, de la abstracţionism şi impresionism până la expresionism şi suprarealism.

vintage

Echipa Vintage este hotărâtă să ofere pictorilor tot suportul logistic şi tehnologic pentru scanarea tablourilor şi crearea profilurilor personale. Au fost dezvoltate o serie de funcţionalităţi care oferă şanse reale artiştilor plastici pentru a-şi comercializa lucrările și pentru a intra în concursuri internaţionale.


Salteaua din cutiuță

O saltea este un obiect voluminos, greu de transportat. Chiar dacă o comandăm online, tot trebuie să o cărăm în casă de la camionul curierului. Casper este una dintre companiile care vin cu o soluție practică: salteaua este comprimată și înghesuită într-o cutie. La desfacere, salteaua se „umflă” automat și-și capătă forma normală.

casper

Evident, este vorba despre saltele fără arcuri, din spumă cu memorie. Cam în 60 de secunde, salteaua este gata de folosire. Va fi mult mai ușor și când te vei muta! Casper oferă 100 de zile pentru returnare, deoarece consideră că o saltea se testează cel mai bine acasă, nu într-un showroom.


Ai mai remarcat și alte inovații în e-commerce în ultimul timp?
Trimite un e-mail la
george@trusted.ro, pentru a ni le semnala! Mulțumim.

0 Comentarii

Înaintează un Comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Feedback.Trusted.ro

Partenerii noștri








Newsman
Mobilpay
Avocatnet.ro
InboxTarget

Urmărește-ne